Kullanıcı Tag Listesi

9 sonuçtan 1 ile 9 arası
Like Tree4Likes
  • 1 Post By bilbaz
  • 1 Post By bilbaz
  • 2 Post By JDM

Konu: Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

  1. #1
    onbasi er blackzone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Mesajlar
    72
    Bahsedildi
    4 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    8

    Question Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

    meslek.sma --- Pompalı.sma

    MESLEĞİ MENÜYE KOYARMISINIZ MİSAL

    1.MARKET
    2.T SHOP
    3.İSYAN MENU
    4.MESLEK MENU
    5.TL TRANSFER

    VE BİŞE SORUCAM BEN BİRLEŞTİRİYORUM MESLEGİN İCİNDEKİ GEREKLİ YERLERİ KOPYALIYORUM MENÜYE YAPIŞTIRIYORUM AMXX SORUNSUZ GEÇİYO FAKAT

    Kod:
    formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rAllStar // \wIsyan Menu")
    menu_additem(menu, Menuz, "3")
    "3" OLAN YER ID MESLEGİN IDI KAÇ YANİ O IDA 3 YAZIYORUM MESLEGI SECIYORUM ISYANMENU ACILIYO 5 YAZIYORUM TSHOP ACILIYO 7-8-9 FİLAN YAZINCADA HİC BİR MENÜ ACILMIYO ? ONUN IDINI NASIL ANLARIM YARDIM BİŞE EKLEMEK İSTEDİMMİ MENÜYE IDINI NASIL ANLAYABİLİRİM?
    Konu JDM tarafından (20-11-13 Saat 16:40 ) değiştirilmiştir. Sebep: Yazılar değişti

  2. #2
    onbasi er blackzone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Mesajlar
    72
    Bahsedildi
    4 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    8

    Standart Cevap: Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

    güncel

  3. #3
    cavus banned
    Üyelik tarihi
    Feb 2012
    Mesajlar
    238
    Bahsedildi
    59 Mesaj
    Etiketlenmiş
    3 Konu
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cevap: Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

    PHP- Kodu:
    formatex(Menuzcharsmax(Menuz), "\rAllStar // \wIsyan Menu")
    menu_additem(menuMenuz"3"
    Burdaki 3 Ve Diğerleri amenu_devam publicine giderler,Burda Belirtilmiş;
    PHP- Kodu:
    menu menu_create(Menuz"amenu_devam"
    Yani Menüden Bir işlem yapıldığında amenu_devam'a Gidilcek ve amenu_devam'a bağlı işlem yapılcak;
    PHP- Kodu:
    public amenu_devam(id,amenu,item){
        if(
    item == MENU_EXIT)
        {
            
    menu_destroy(amenu)
            return 
    PLUGIN_HANDLED    
        
    }
        new 
    accescallbackdata[6], iname[64]
        
    menu_item_getinfo(amenuitemaccesdata5iname63,callback)
        if(
    str_to_num(data) == 1)
        {
            
    login_menusu(id)
        }
        else if(
    str_to_num(data) == 2)
        {
            if(
    engel1[id] == 0) {
                
    Tienda1(id)
            } else {
                
    IlkMenu(id)
            }
        }
        else if(
    str_to_num(data) == 3)
        {
            
    isyan_menu(id// İşte 3'e basınca isyan_menu(id) açılıcak.
        
    }
        else if(
    str_to_num(data) == 4)
        {
            
    transfer_menu(id)
        }
        else if(
    str_to_num(data) == 5)
        {
            
    Tienda(id)
        }
        
    menu_destroy(amenu)
        return 
    PLUGIN_HANDLED

    İşte o 3 Rakamı buraya bağlı.Adam 3'e bastığında isyan_menu(id) publicine yöneliyor.
    PHP- Kodu:
    else if(str_to_num(data) == 3)
    {
            
    isyan_menu(id)

    Konu bilbaz tarafından (21-11-13 Saat 01:19 ) değiştirilmiştir.
    blackzone likes this.

  4. #4
    onbasi er blackzone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Mesajlar
    72
    Bahsedildi
    4 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    8

    Standart Cevap: Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

    yaptım fakat amxx gecmiyo hata veriyo nerde hata yapmısım bakarmısın lütfen

    deneme.sma

    nedense yaptıklarım senin aynısını yapıyorum fakat hata alıyorum
    cevap verdigin icin tesekkürler cok lazım bana suan bu yaptıklarım neden hatalı anlamadım aynısını yapıyorum aslında
    Konu blackzone tarafından (21-11-13 Saat 20:55 ) değiştirilmiştir.

  5. #5
    cavus banned
    Üyelik tarihi
    Feb 2012
    Mesajlar
    238
    Bahsedildi
    59 Mesaj
    Etiketlenmiş
    3 Konu
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cevap: Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

    Aldığın sorunlar aşırı fazla ,lütfen dikkatli oku.Anlamadıysan sorabilirsin.Yeter ki oku
    Şimdi;

    PHP- Kodu:
    formatex(Menuzcharsmax(Menuz), "\yAllStar // \wTL Transfer ^n\wCebinizdeki TL \r[ %i ]",g_jbpacks[id])
    menu_additem(menuMenuz"4")

    formatex(Menuzcharsmax(Menuz), "\wCikis")  

    menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,Menuz)

    menu_display(idmenu0
    Yanlış yerde ,verdiği hata ise menuz'yu tanımlamadığın için yani ;
    PHP- Kodu:
    menu menu_create(Menuz"amenu_devam"
    ile aynı parantezde değil ve bu yüzden hata alıyosun.
    ************************************************** ***********
    Ayrıca fazladan parantez var 1692'inci Satırda.
    ************************************************** ***********
    PHP- Kodu:
    public MeslekMenu(id
    publicinde ise menu_additem'ler mevcut .menu_handler222 publicindede caseler olmasına rağmen menu_handler222 ile Meslekmenu'yu bağlıyan kod ortada yok.Haliyle burdada hata alırsın.
    Yapman Gereken MeslekMenu(id) publicinin menu_additem'lerinhemen üstüne bu kodu yazmak ;
    PHP- Kodu:
    new menu menu_create("\yMeslekmenu""menu_handler222"
    ************************************************** ***********
    PHP- Kodu:
    client_print(id,print_center,"HEALTHKIT = %d/2",healtime2[id]) 
    Deki healtime2 değişkeni asla yaratılmamış kendi kafandan yazmış yada kopyalamışsın.
    En üste 88'inci satırdaki

    PHP- Kodu:
    new healtime[33]; 
    kodunu
    PHP- Kodu:
    new healtime2[33]; 
    yap.
    blackzone likes this.

  6. #6
    onbasi er blackzone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Mesajlar
    72
    Bahsedildi
    4 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    8

    Standart Cevap: Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

    saol teşekkürler sorunsuz calısıyo fakat bi sorum daha olucak amxx sorunsuz geciyo calısıyo gayet güzel ama sadece amxx cevirirken su hata geliyo altta resimdeki gibi;



    resimdede gordugun gibi hizver hatası o neden kaynaklanıyor sma altta

    deneme_2.sma

  7. #7
    JDM
    JDM çevrimdışı
    teğmen mod JDM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2013
    Yer
    İstanbul/Bahçelievler
    Mesajlar
    841
    Bahsedildi
    5 Mesaj
    Etiketlenmiş
    9 Konu
    Tecrübe Puanı
    8

    Standart Cevap: Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

    86. satırda hizver[33] adında global bir değişken oluşturmuşsun fakat hiçbir yerde bu değişkeni kullanmamışsın? Eğer onu silersen veya bir public'te kullanırsan warning hatası vermez.
    bilbaz and blackzone like this.
    Steam ID: STEAM_1:0:70428872
    Steam Name: Seps!s
    Skype: jdm.csplague

    Takdir ediliyorsan değil, Taklit ediliyorsan başarmışsın demektir.
    Albert Einstein

  8. #8
    onbasi er blackzone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Mesajlar
    72
    Bahsedildi
    4 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    8

    Standart Cevap: Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

    tekrar yapıyodum aynı plugini bu sefer hic hata almadım simdi baktım cevap yazmıssın yinede yazdıgın için teşekkürler konu çözülmüştür

  9. #9
    Nemesis* coadmin akcaliberkk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2012
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2.027
    Bahsedildi
    105 Mesaj
    Etiketlenmiş
    10 Konu
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart Cevap: Menü ile Meslegi Birlestirirmisiniz...

    Çözülmüş İsteklere taşındı.

    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


    CS:GO ve CS 1.6 için ücretli eklenti yapılır.
    Plugin yazmak isteyenlere yardımcı olabilirim.
    Skype adresimden ulaşabilirsiniz:
    destek_596
    Steam: http://steamcommunity.com/id/ca-nemesis/


Benzer Konular

  1. Hatali Menü
    By batuopoz0770 in forum Çözülmüş İstekler
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23-09-12, 08:50

Kullanıcıların arama motorlarındaki kullandığı taglar:

Counter Strike 1.6 Cfg, plugin, eklenti, sxe, config, skin, setup
Counter Strike

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95