haliskilic

Kullanıcı Tag Listesi

6 sonuçtan 1 ile 6 arası
Like Tree1Likes
  • 1 Post By scarty

Konu: LOGO YARDIM | Basit Bir Şey

  1. #1
    binbaşı banned
    Üyelik tarihi
    Aug 2012
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    513
    Bahsedildi
    11 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart LOGO YARDIM | Basit Bir Şey

    @scarty @Nefesim ve diğer Photoshop 'tan anlayanlar

    Şöyle bir arkaplan olacak..

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  okul logo2.png.jpg
Görüntüleme: 66
Büyüklüğü:  11,3 KB (Kilobyte)
ID:	5953


    En içteki alanda Otobüs vb. birşeyler olacak onları bende yapabilirim..
    Bi dış katman 'da yani iki daire 'nin ortasındaki alana Yine o alana uygun yani dairesel dönen yazı ile;

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  662912_manset.jpg
Görüntüleme: 55
Büyüklüğü:  43,8 KB (Kilobyte)
ID:	5954

    FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ yazan yere
    Kod:
    M.K.P. Anadolu Sağlık Meslek Lisesi

    1907 yazan yere
    Kod:
    GEZİ KULÜBÜ


    Yazılacak..

    Bu verdiğim hiç bi resmin düzenlenmesine gerek yok..
    2 daire çekin orta katmana yazıları yazın.. vs. vs.

    NOT
    Bu resimleri anlatabilmek için verdim..
    Bunları kullanmanız gerekmiyor..

  2. #2
    teğmen er scarty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2012
    Yer
    BURSA
    Mesajlar
    788
    Bahsedildi
    68 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    7

    Standart Cevap: LOGO YARDIM | Basit Bir Şey

    Fazla uğraşamadım psd attığım boyut falan değiştirmek istersen buyur.
    Ekli Küçük Resimler Ekli Küçük Resimler Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  mkpandgezi kopyala.jpg
Görüntüleme: 49
Büyüklüğü:  14,3 KB (Kilobyte)
ID:	6003  
    Ekli Resimler Ekli Resimler
    xcasusxx likes this.
    YouTube.com/enesscarty

  3. #3
    binbaşı banned
    Üyelik tarihi
    Aug 2012
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    513
    Bahsedildi
    11 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cevap: LOGO YARDIM | Basit Bir Şey

    Alıntı scarty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fazla uğraşamadım psd attığım boyut falan değiştirmek istersen buyur.
    Eline gözüne koluna sağlık
    Ya PC 'de Photoshop programı yok yeni format attım tek yapamadığım yeri şu oval yazıydı çok sağol

  4. #4
    teğmen emektar Nefesim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Mesajlar
    1.019
    Bahsedildi
    60 Mesaj
    Etiketlenmiş
    2 Konu
    Tecrübe Puanı
    8

    Standart Cevap: LOGO YARDIM | Basit Bir Şey

    Owal yazı için t ye tıkla eydir oraya otutur şuan işim var boş olduğumda yaparız .
    Nefesim Fark Yaratırmı ?

  5. #5
    binbaşı banned
    Üyelik tarihi
    Aug 2012
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    513
    Bahsedildi
    11 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cevap: LOGO YARDIM | Basit Bir Şey

    Alıntı Nefesim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Owal yazı için t ye tıkla eydir oraya otutur şuan işim var boş olduğumda yaparız .
    PC 'ye format attım hiç bi photoshop programı yok.. Zaten bende yapmayı biliyorum

  6. #6
    teğmen er scarty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2012
    Yer
    BURSA
    Mesajlar
    788
    Bahsedildi
    68 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    7

    Standart Cevap: LOGO YARDIM | Basit Bir Şey

    Aslında bir yol daha var yuvarlak çizersin içerisini boşaltırsın T ( yazı yazma ) aracını alıp tam yuvarlağın üzerine tıklarsın.


    Ekli Küçük Resimler Ekli Küçük Resimler Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  naihl.jpg
Görüntüleme: 48
Büyüklüğü:  21,8 KB (Kilobyte)
ID:	6200  
    YouTube.com/enesscarty

Benzer Konular

  1. Basit bir istek.
    By buyukkaptan90 in forum Çözülmüş İstekler
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 23-02-13, 16:04
  2. sXe Logo
    By landluber in forum SXE Sorunlarınız
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 05-12-12, 19:27
  3. MAC BOT İSTEK KOD - basit -
    By shakespeare in forum Çözülmüş İstekler
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 17-10-12, 00:25

Kullanıcıların arama motorlarındaki kullandığı taglar:

Counter Strike 1.6 Cfg, plugin, eklenti, sxe, config, skin, setup
Counter Strike

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121