Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,983
» Latest member: loliga
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 25 online users.
» 0 Member(s) | 21 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,790
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 43
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 31
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 51
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,424
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 119
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,234
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,754
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 78,782
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,751

 
  Keygen
Posted by: Tksharmely - 30-01-12, 20:20 - Forum: PhotoShop Yardım - Replies (3)

Bana Keygen Laızm Patch Yapmak İçin Bir Yardımcı Olurmusunuz Benim Güzel CSP Ailem <3(l)

Print this item

  GunGame Başlangıcındaki Bıcak devamı içeri
Posted by: CryTek - 30-01-12, 20:12 - Forum: Çözülmüş İstekler - Replies (4)

arkadaşlar ben bir plugin isitiyorum öyle bir plugin olsunki gungame modunda başlangıçta 1 dakikalık

bıçak savaşı kalksın

levellere awp oto sniper eklensin ve

bıçak leveline yani son levele geçtiğinde

bir shop gelsin ve şunlar olsun

speed $16000
hp $16000
zırh $10000
2 mermili glock $16000

olsun ve bu sadece bıçak levelinde açılsın

ve bir kerelik olsun yani bu pencereden örneğin

Hp aldığında ölsede hp si olsun

zırh aldığında ölsede zıhıi olsun

speed aldığında ölsede speed i olsun

glock aldığında sadece bir kereliktir

Print this item

  [DERS4] Yansıma
Posted by: ByGrafik - 30-01-12, 20:09 - Forum: PhotoShop Dersleri - No Replies

CsPlague.com - BYGRAFIK
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
//YANSIMA\\



1.Yansıtmak İstediğimiz Resmi Seçiyoruz
2.İmage>image size 'den genişletiyoruz resmimizi.2 katı yeter
3.Resmin Bulunduğu Layer'ın Üstüne Sağ Tıklayıp Duplicate Layer diyoruz...
4.Daha Sonra Edit / Transform / Flip Vertical Diyoruz..
5.Daha Sonra Opacity Değerini 40 Olarak Ayarlıyoruz...
6.Sonra Movie Tool İle Duplicate Ettiğimiz Layerdaki Resmi İlk Resmimizle Uç Uca Getiriyoruz...
İŞTE BÖYLE İYİ GÜNLER Smile


CsP- YANSITMA / ByGrafik


Resimler
[/URL][url=https://img140.imageshack.us/img140/2464/katyperry1oaklasvegasmi.jpg][Image: katyperry1oaklasvegasmi.jpg]
Katy Perry çok güzel Big Grin

Print this item

  TheMaucRe
Posted by: TheMaucRe - 30-01-12, 20:04 - Forum: Ben Kimim - Replies (7)

Slm Arkadaşlar benim Adım Süleyman
Antalyada Oturuyorum Kızları Gorseniz Offf Big Grin
Yaş : 15
Hedefim : Moderetorluk

Print this item

  [DERS 6] Hareket Efekti
Posted by: ByGrafik - 30-01-12, 19:35 - Forum: PhotoShop Dersleri - Replies (6)

CsPlague.com - BYGRAFIK
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
//Hareket Efekti\\

Öncelikle resmimizi açıyoruz.
1. örnek resmimizin aynısından bir kopya daha yapıyoruz.
2. Bu yeni layerımıza
Filters>Blur>Motion Blur uyguluyoruz.
ve değerleri aşağıdaki gibi giriyoruz.
angle (açı) yazan yere : 3
distance (mesafe) yazan yerede : 38 girdik.
3. Ve Siliyoruz
5. ve sonuç. kolay gelsin.

CSP-


CSP Hareket Efekti BYGRAFİK ! - YouTube
CSP -Hareket Efekti

Print this item

  csplague.com lu Pelerin
Posted by: KaFa-DaR - 30-01-12, 19:14 - Forum: Diğer Skinler - Replies (19)

Hakkında
Ozel yapım pelerın

Yapan KaFa-DaR

Pelerin İsteklerinizi Lutfen paylasalım ama reklam yapmıyalım ( reklam olmasın )

Resimler

[Image: D2B0.jpg]

Şifre

csplague.com

İndir / Download



Attached Files
.rar   CSPPELERIN.rar (Size: 96.79 KB / Downloads: 191)
Print this item

  Round Start Sound Plugini
Posted by: NiCoMeDiA - 30-01-12, 17:00 - Forum: [PLUGİN] Cs 1.6 Eklentiler - Replies (45)

Hakkında

Bu Plugin Sayesinde Her El Başı Bütün Oyunculara İstediğiniz Bir Sesi veya Müziği Dinletebiliceksiniz. Ben Kendim Bir Müzik Belirleyip Plugini Editledim. Siz İsterseniz Plugini Editleyerek Kendi Ses Dosyanızı Koyabilirsiniz.

Plugini Nasıl Editliyicem Diyenler İçin. Sma Dosyasının İçine Girin. En Üstte Aşşağıdaki Kod Olucak.

#define START_SOUND "sound/task_complete.wav"

Normalde task_complete.wav Adli Bu Muzik Calar ama Siz Bu Muzigi Silip Baska Muzik Eklerseniz o Calar.

Muzik İsminiz Değiştirdikten Sonra Compile Etmeyi Unutmayın. Compile Etmeyi Bilmeyen Arkadaşlar Aşşağıdaki Linke Tıklasın;

Kurulum

round_start_sound.amxx Dosyasını addons/amxmodx/plugins Dosyasının İçine
round_start_sound.sma Dosyasını addons/amxmodx/scripting Dosyasının İçine
Ses Dosyasınız cstrike/sound Dosyasının İçine Atınız
addons/amxmodx/configs/plugins.ini Dosyasının En Altına round_start_sound.amxx Yazip Kaydedin

Son Olarak Map Değiştirin.

Şifre

csplague.com

İndir / Download



Attached Files
.rar   round start sound.rar (Size: 48.64 KB / Downloads: 544)
Print this item

  yakala mod oto ayar
Posted by: kasyap - 30-01-12, 16:10 - Forum: Çözülmüş İstekler - Replies (5)

-Görünmez'i Nasıl Ayarlıcam ? Ct Bug Yapılmamasını İstiyorum Smile

Print this item

  Oyunlar
Posted by: KaFa-DaR - 30-01-12, 16:08 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (6)

Yaklasık 4 Sene once metin2 ye yenı baslamıstım .

Oyunu ıyı bulmuyorum ya herkez benı kazıklıyazcak.

1 ayda 43 lwl adam yaptım

Full 7 8 iyi carsı o zamnlarda . Bir adamla vs attık adamı yendım. 50 lwl mı ne

Adam bana dedıkı sana bir yang dosyası yolluyayım .

Ben tmm dedim keske demeseydım ulen ıd pw yazdım herkez ogredı ıd pw yı

5 dakıka sonra car soyulmus baktı . .d.d

Adama bır xxxxxx bır (Sovuyorum] .d

Metin2 de İLK KAZIM YEMEM İste oydu bende aynı dosyayla az adam soymadım .d

Print this item

  Auto Respawn &amp; Spawn
Posted by: DAYI1232 - 30-01-12, 16:03 - Forum: Çözülmüş İstekler - Replies (26)

Deathrunda Girenler Auto Spawn Olarak Revlenecekler ve Terrorist Takımının Auto Revlenmesi Kapatılacak.Bununl İlgili Plugin Yaparsaniz Sevirim

Print this item