Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,983
» Latest member: loliga
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 126 online users.
» 0 Member(s) | 122 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,774
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 40
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 29
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 50
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,420
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 119
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,232
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,751
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 78,625
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,750

 
  Banlanmamı İstiyorum !!
Posted by: ScineLy - 27-01-12, 14:06 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (9)

Bazı Nedenler Yüzünden Bilgisyarımı Bırakıyorum.

Sebeb Derseniz Benim Ayaklarım Yok Ve Ameliyat İçin Amerikaya Gidiyorum Arkamda Neşeli Bir Forum Bırakmamak İçin Forumlara Ara Veriyorum Ve Banlanmamı İstiyorum.

Lütfen Gereği Yapılsın.

Print this item

  mermi sekmeme pluginini biraz düzenlermisiniz ?
Posted by: talha80 - 27-01-12, 13:09 - Forum: Çözülmüş İstekler - Replies (2)

mermi sekmeme pluginini sadece adminlere özel ve silahlara özel yapabilirmisiniz ? yani ben bu pluginimi sadece awp de ve admin olarak kullanmak istiyorum o yuzden

Print this item

  Ateşli Yazı Yaptım :)
Posted by: smt287 - 27-01-12, 12:56 - Forum: PhotoShop Calismalarimiz - Replies (5)

Resimler

[Image: HO20.jpg]

Güzel olmuşmu yorumları bekliyorum.

Print this item

  Tüm Sxe Hatalarına %99 Çözüm...
Posted by: ahmet00 - 27-01-12, 11:05 - Forum: SXE Error/Hata Çözümleri - Replies (4)

Hata 1 : Access Denied


Windows vista kullananlar , sxe'yi administrator olarak çalistirmalidirlar,
sXe'yi administrator olarak çalistirmak için sxe'ye sag tiklayip ,Run is administrator ya da Administrator olarak çalistir tiklayiniz.


Not : windows 64bit xp , 64bit vista'da sxe çalismaz.
(sXe 64bit sürümü henüz hazir degildir.)



Hata 2 : load error , try again

Bilgisayarinizda bulunan bir Program [Antivirüs,virüsler vs..] sXenin çalismasini engellemektedir.

Virüslere karsi Spyware Doctor ile taratmaniz önerilir, Spyware Doctor indirmek için
TIKLAYINIZ

Bilgisayarinizdaki antivirüs programiyla bilgisayarinizi güvenli modda tarainiz.
(bilgisayar açilirken F8 tusuna sürekli basip birakin, güvenli mod menüsü gelecektir.)

Taramayi tamamladiktan sonra ,bilgisayarinizi normal açip, Spyware doctor'u bilgisayarinizdan kaldirin

sXe Hala Hata veriyorsa;
COMBOFIX INDIRIN , Combofix i çalistirip bilgisayarinizi taramasini ve temizlemesini bekleyin,
bilgisayarinizi kapatip yeniden açin ve sXe Tekrar deneyin.




Hata 3 : Not Defteri hatalari

sXe Fix Programi Not defteri hatalarinin neredeyse tamamini çözer.
sXe Fix programini indirmek için
TIKLAYINIZ

sXe Fix kurduktan sonra bilgisayarinizi kapatip açiniz.

Karsilasilan hatalarin %90'i yanlis cs sürümündeki bozuk dosyalardan (modeller,configler vs ) kaynakli olmaktadir.

Programi kurduktan sonra otomatik olarak Dosyalariniz onarilacaktir!



Hata 4 : Map Hatalari

Düzenlenmis map .wad dosyalari ve .bsp map dosyalari , bu sorunlarin çözümü gayet kolaydir,
açilan not defterinde su sekilde gördügünüz hatali dosyalari,

* Game Altered, remove modifications * (gamed) [cstrike\cs_dust.wad]
* Game Altered, remove modifications * (gamed) [cstrike\cs_assault.wad]
veya
* Game Altered, remove modifications * (gamed) [cstrike\maps\de_dust2.bsp]
* Game Altered, remove modifications * (gamed) [cstrike\maps\inferno.bsp]

Bu iekildeki hatalar için bu dosyayi silmeniz yeterlidir, yani cstrike\cs_dust.wad hata veriyorsa,
Bilgisayarim, C:\Program Files\Valve\cstrike klasörüne girip cs_dust.wad dosyasini silmeniz , bu hatayi düzeltecektir.



Hata 5 : Incorrect version


- antivirüs veya virüslerin .exe dosyalara bulasarak, cs nin çalismasini saglayan hl.exe ye bulasarak, not defterinde ,
[C:\Program Files\valve\hl.exe] -> Incorrect version [f6dd8077ae17d1be2058c3b3728ad10a](BLOCKED)
seklinde hata almanizi saglar.
Bunun için önerdigimiz çözüm , öncelikle bilgisayariniza kaspersky veya nod32 (trial sürümü de yeterli olur) kurup , bilgisayarinizi güvenli modda açarak (bilgisayar açilirken sürekli F8'e basmak) antivirüs ile tarama yaptirtmak.
Ardindan yapmaniz gereken,
Orjinal hl.exe dosyasini indirmek için TIKLAYINIZ, indirdikten sonra bu dosyayi kopyalayip
Bilgisayarim, C:\Program Files\Valve\ klasörüne girip buraya yapistiriniz,



Bunun disindaki hata veren diger dosyalar, tier0_s.dll ve mss32.dll dosyalari için
tier0_s.dll orjinal dosyasi için tiklayin.
mss32.dll orjinal dosyasi için tiklayin.



Hata 6 : sXe arg 10.0 hatasi


-lk önce sxe kapatilip counter-strike'ye girilir ve opengl bölümünde d3d olarak ayarlanir.Sonrada SXE açilarak oyuna girilir.


Hata 7 : sXe platform error ve menüler gelmemesi


-sXe kapatin,cs normal girin[sxesiz] options'a tiklayin video sekmesine gelin opengl seçenegini d3d olarak degistirin, ok yapin. sonra cs kapatip, sXe açip Tekrar Cs açin. Saygilarimizla , Bir Teşekkür Yeterli Smile

Print this item

  PC OpenGl açmıyor Ne yapmam lazım ?
Posted by: ahmet00 - 27-01-12, 11:00 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (5)

Cs ya d3d ya da software acıyor.Oda pek işe yaramıyor.En iyisi OpenGl .Opengl acınca cs hata verip kapanıyor.Çözüm olarak Ne yapabilirim Yardm ederseniz Sevinirim Smile

Print this item

  Fena Şarkı Gençlik
Posted by: NiCoMeDiA - 27-01-12, 04:09 - Forum: Sohbet / Geyik - No Replies

şarkı hoşuma kaçtı yakalayamadım Big Grin dinleyin bakalım Smile

Sigara Keyif vermiyor ,Esrara Para Yetmiyor - YouTube

Print this item

  [ Ders6 ] Kolayca Bir Arkaplan Yapımı
Posted by: berXamet - 27-01-12, 02:27 - Forum: PhotoShop Dersleri - Replies (12)

İlk defa kendi sesimle anlatarak çekdim.Biraz kısık sesle konuşduğum için ince çıkmış olabilir biraz Smile ve bu şekilde bir kaç tane yapıp yapıp kaydedersiniz.Sonra büyük bir sayfa açıp dilediğniz gibi yerştirirsiniz alın size
arka plan ve gerçekten çok hoş duruyolar Smile

[Image: videolar.png]
Photoshop Kolay Bir Arkaplan Yapımı - YouTube

[Image: resimler.png]
Videodaki Resim
[Image: CY8F.png]
Buda kendi çalışmam Big Grin
[Image: 8PJG.png]

Print this item

  Cs Niçin Geliştirildi
Posted by: DaRq - 27-01-12, 02:26 - Forum: [GENEL] Cs 1.6 Genel Konular ve Bilgiler - Replies (6)

Bunu Mutalaka okuyun.

Cs Niçin Geliştirildi

Hl çıktığında geliştirmek için elinden geleni yaptı ve bundan 1999 Martında bir fikir çaktı kafasına Cs yi kurmuştu cs nin ilk günleriydi.
Ve bundan Cs sürümleri Sürümlerden Hl2 Hl2 Ve Sürümlerden Cs Sürümleri çıktı.


Niçin Çıktı Ve Geliştirildi:Yapımcılar Hl yi geliştirmek amacı popüler olmak istemesiydi ve olduda bu yeni sürüm oyunlar çıkartma onlara fikir verdiği için şuan popüler olan cs dünyanın her tarafındadır. Peki niye geliştirildi Anca oyun ismi bulamayacağı ve boşuna oldugu için rakam isimleri vermiştir biri gibi Hl1 Hl2 yapmıştır.
Peki niye Cs1 Cs2 diye Rakamlar vermedi Cs:Bunun sonucu Cs1 isminin Cs2 Cs3 isminin mantıksız gelmesi Ve hiç kimsenin ozaman kullanmadıgı bişeyi bugünkü 1.1,1.2,.1.3,1.4,1.5,1.6 gibi isimler koydu


Ve bu hale dewam etmektedir Smile...

Cs Hakkında Çoğu şeyi ögrenmek istiyorsanız Bana Mesaj yollayın ve konu açmamı bekleyin Smile

---------- Alttaki Mesaj Zamani 00:26 ---------- Önceki Mesaj Zamani 00:25 ----------

Arkadaşlar burda 2 tane geliştirdi yazdım ama İlkinde csnin niçin gelştirdiğini tam açıklayamadım oyüzden Smile

Print this item

  Counter Strike 1.6 v26 Patch İndir
Posted by: NiCoMeDiA - 27-01-12, 00:54 - Forum: [CSTRİKE] Cs 1.6 Dosyaları İndir - Replies (69)

=== Açıklama ===

Counter Strike 1.6 v26 Patch. Bir Arkadaşımızın İsteği Üzerine Paylaştım.

Kurulum

İndirdiğiniz Gibi Cs 1.6'nın Üzerine Kurun

Şifre

csplague.com

İndir / Download



Attached Files
.rar   cs1.6patch_full_v26.rar (Size: 20.54 MB / Downloads: 2338)
Print this item

  .Org - .Net Domainler Alındı!
Posted by: Schwertle - 27-01-12, 00:45 - Forum: Duyurular - Replies (31)

Csplague.com forum büyüyor sunucu işine giricez. Yakın bir zaman sunucu işine atılıyoruz... CSPlague.org CSPlague.net domainlerimizi aldık.

Hedeflerimiz;

=> En yüksek kaliteyi bizimle yaşayacaksınız...
=> Online ödeme ve server kiralama sistemi...
=> Mobil Ödeme sistemi...
=> Her servera özel xxx.csplague.org olarak özel domain ve tasarım+kontrol için ftp.
=> Serverlarda en hızlı indirme sistemi...
=> En güncel pluginleri anlık kurulum sistemi.
=> CSP Özel ticket sistemi..
=> CSP Özel PHP panelimiz...
=> CSP Özel Modlar-Modeller-Maplar...(Mapperlarımıza çok iş düşcek Smile)
=> 0 Lag 0 Loss garantisi..
=> 1000 FPS Maç serverları...
=> Ve daha bir çok yenilik...

Not:İsteklerinizi konu altından belirtebilirsiniz....

CSP Yönetimi...

Print this item