| Welcome, Guest |
You have to register before you can post on our site.
|
| Forum Statistics |
» Members: 87,983
» Latest member: loliga
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835
Full Statistics
|
| Online Users |
There are currently 73 online users. » 0 Member(s) | 70 Guest(s) Applebot, Bing, Yandex
|
| Latest Threads |
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,767
|
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 40
|
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 27
|
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 50
|
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,419
|
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 119
|
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,230
|
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,750
|
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 78,507
|
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,748
|
|
|
| Nick Gösterimi |
|
Posted by: antidote - 22-01-12, 21:31 - Forum: Çözülmüş İstekler
- Replies (1)
|
 |
Merhaba
Serverların bir çoğunda oyuncu nickini degistiginde alltta belirtiyor
bazılarında ise de belirtmiyor , bir çok oyuncu nick degistigimizde sağ altta belirtmeyen swlerde rank bug yapıyor
ben bunu engelleyebilecegim bir kod yada bir eklenti rica ediyorum.( Nick Degistigimizde Altta Görüksün )
|
|
|
| [İSTEK] /svmenü |
|
Posted by: emre12342 - 22-01-12, 18:22 - Forum: Çözülmüş İstekler
- No Replies
|
 |
/svmenü yazınca bunların çıkmasını istiyorum
1. HP BANK
= 50 HP 8000$
= 100 HP 16000$
2. 50 MP BANKA MP=ÇELİK YELEK.
= 50 MP 8000$
= 100 MP 16000$
3. SKİLLER = İÇİNDE BUNLAR OLUCAK
= 18 LEVEL SKİL Lighting Static Hemisphere (Düşmanın Etrafında static yarı küre halide kuşanır)
= 35 LEVEL SKİLL Lighting Thunder Blast (Çok uzaktaki düşmana ŞİMŞEK FIRLATIR.
= 60 LEVEL SKİLL Lighting Static Nova (Belirli Bir alan içerisinde Düşmanlara güçlü yıldırım patlaması yapar.
= 75 LeveL SKİLL Lighting Armor (Güçlü yıldırım Büyüsü)
|
|
|
| [İSTEK] /item levele göre item |
|
Posted by: emre12342 - 22-01-12, 18:21 - Forum: Çözülmüş İstekler
- No Replies
|
 |
/item yazınca bunların çıkmasını istiyorum
1=ALtın Glock Damage 20 Mermi 15 (20 LEVEL) 7000$
2=ALtın USP Damage 25 Mermi 10 (35 LEVEL) 9000$
3=ALtın Deagle Damage 30 Mermi 30 (30 LEVEL) 11000$
4= ALtın Keleş Damage 45 Mermi 25 (35 LEVEL) 13500$
5= ALtınM4A1 Damage 50 Mermi 30 (40 LEVEL) 15000$
6=ALtın AWP Damage 90 Mermi 5 (60 LEVEL) 16000$
7= Minugun Damage 100 Mermi 20 (65 LEVEL) 16000$
8=Super Minugun Damage 130 Mermi 35 (75 LEVEL) 16000$
9= Super Bıcak Damage 180 (83 LEVEL) 16000$
NOT : İtem'ler altın olmucak Sadece isimleri öle olucak.
|
|
|
| [İSTEK] /gorev yapma |
|
Posted by: emre12342 - 22-01-12, 18:20 - Forum: Çözülmüş İstekler
- No Replies
|
 |
/gorev Yazınca Gorevler Cıkmasını İstiyorum
1=10 ADAM ÖLDÜR 10 xp + 20 HP 2000$ (10 LEVEL)
2=50 ADAM ÖLDÜR 100 xp + 50 HP 4000$ (20 LEVEL)
3=100 ADAM ÖLDÜR 300 xp + 100 HP 6000$ (35 LEVEL)
4=200 ADAM ÖLDÜR 500 xp + 200 HP 8000$ (40 LEVEL)
4= 500 ADAM ÖLDÜR 1000 xp + 500 HP 12000$ (60 LEVEL)
5=1000 ADAM ÖLDÜR 2000 xp + 1000 HP 16000 $ (75 LEVEL)
*OYUNCU OYUNDAN ÇIKINCA GÖREV SIFIRLANMASIN*
*GÖREV BİTİNCE ORTADA TEBRİKLER GÖREVİ TAMAMLADINIZ YASSIN*
|
|
|
| Server Ayarları Lazım... |
|
Posted by: ahmet00 - 22-01-12, 17:37 - Forum: Çözülmüş İstekler
- Replies (2)
|
 |
Şimdi sw lerde işte c tuşuna basınca taş atar m tuşuna basında admin menüyefalan girer vs. işte bunları bind işte tuş özelligi yapınca oluyor biliyorum ama bunun için her girdigimde aynı şeyi tekrarlamak istemiyorum bana herkesin sw me girdiginde c ye basınca taş atması falan gibi bind ayarlı server.cfg si bulabilirmisiniz
|
|
|
| /Satis Yazınca Bunların Gelmesini İsitiyorum Şimdiden Teşekkürler |
|
Posted by: crayz1325 - 22-01-12, 15:10 - Forum: Çözülmüş İstekler
- Replies (88)
|
 |
/Satis yazınca Adminlik hakkında bilgileri ve kaç Tl ye nasıl yetkiler olduğunu gösteren bir plugin istiyorum yapabilirmisiniz ??
Bilgileride veriyim istersen
2 Ay Normal Adminlik 5 TL
Sınırsız Adminlik 7TL
Sınırsız Full Yetki Adminlik 10 TL
Swmize Clan Getirene Yetkili Slotluk Bedavadır.
yazmasını istiyorum ayarlayıp mesajdan atandan allah razı olsun
|
|
|
|