Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,982
» Latest member: Duncansef
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 494 online users.
» 0 Member(s) | 490 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
Dün, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,704
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
Dün, 17:31
» Replies: 1
» Views: 17
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 16
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 34
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,402
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 109
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,214
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,742
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 77,583
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,740

 
  [ISTE] GüzeL Bir Plugin Bence [ISTEK]
Posted by: TagaL - 09-01-12, 19:58 - Forum: Çözülmüş İstekler - Replies (11)

Arkadaşlar ben sizlerden bazı pluginler istiyorum Smile ÖRN: Mod JaiL TSay Yazısı Başka | Map Deathrun TSay Yazısı Başka Bu Tarz Bir Plugin İstiyorum Teşekkürler Smile (b)

Print this item

  Yeni imza
Posted by: AnqRfLow - 09-01-12, 19:26 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (18)

Güzel Olacağını Düşündüm =)

tek yapmanız gereken imzanızı yadığınız ekrana (*imza) yıldız olmadan yazıp kaydetmenizdir. Resim otomatik gelicektir imzanıza Smile

CSP Signatür

Model Yapanlar İçin İmza Smile https://e1201.hizliresim.com/t/c/1r8gz.png

Plugin Kodlayanlar İçin İmza Smile https://d1201.hizliresim.com/t/c/1r8j3.png

Mapperler İçin İmza Smile https://d1201.hizliresim.com/t/c/1r8ld.png

İmzaları almak için (*modelimza) , (*vheimza), (*coderimza) yıldızsız imza kısmına ekleyiniz Smile

Model İmza
VHE İmza
Coder İmza


Moderatorler İçin
https://d1201.hizliresim.com/t/q/204tg.png
Yine mod. lar için Big Grin

https://d1201.hizliresim.com/t/s/223tg.png

Bir azcık Rep Verin Big Grin

Print this item

  Golden Galil ( Altın Galil )
Posted by: smt287 - 09-01-12, 19:25 - Forum: Galil - Replies (139)

Resimler

[Image: galilpzp.jpg]

İndir / Download



Attached Files
.rar   GoldenGailil[CSPlague.com].rar (Size: 629.49 KB / Downloads: 590)
Print this item

  Kısa Bir Veda
Posted by: ~aLone~ - 09-01-12, 19:15 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (3)

Arkadaşlar Ben Almanyaya Tatile gidiyoru olanağım oldukca NET e girmeye çalışıcam Önem Verdiklerim Buraya Yazılmıştır

ismail67( Doğuştan beri yanımda)
Schwertle(Blmm Forum sahibi diye)
Nicomedia(Bunu sevmek için sebebe gerek yok)
JocqeR`(ßlmm]
Vfrondetta
Ve Cenabet üyemiz Lagger


Kısa Bir tatil Smile

Print this item

  Buz Mumya [Tam Bir Zombie]
Posted by: smt287 - 09-01-12, 19:01 - Forum: ZP Model - Replies (31)

Resimler

[Image: ce.jpg]

İndir / Download



Attached Files
.rar   BuzMumya.rar (Size: 532.4 KB / Downloads: 139)
Print this item

  IronMan
Posted by: smt287 - 09-01-12, 18:57 - Forum: Diğer Skinler - Replies (41)

Resimler

[Image: onman.jpg]

İndir / Download



Attached Files
.rar   IronMan[CSPlague.com].rar (Size: 811.94 KB / Downloads: 85)
Print this item

  İlluminati Kartları Detaylı İnceleme
Posted by: JocqeR` - 09-01-12, 18:41 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (7)

İnternetten bütün kartları(yaklaşık 200 tane) indirerek bir inceleme yaptım. Önce biraz ön bilgi vermek istiyorum. 1995 yılında Illuminati, paravan bir şirket vasıtasıyla “Illuminati Card Game” isimli bir oyun setini piyasaya sürdü. Bu kartların üzerinde çeşitli çizimler ve altında o çizimlerle ilgili bilgiler yer almakta. Bu çizimlerde, illuminati’nin dünyayı yönetmekte kullandığı yöntemler ve gelecekte yapacağı bazı işler yer almaktadır. Illuminati bu tarz bilgileri neden deşifre etti derseniz, benim teorim şöyle: Illuminati kendini tamamen gizlese, kimse dünyanın onlar tarafından yönetildiğinin farkına varmazdı. Bu aslında onlar için iyi bir şey gibi görünebilir ama o zaman yapacağı işler sıkıcı olur. Onların isteği insanların kendilerini yavaş yavaş tanıması, zaman içinde herkesin kabul etmesi. O yüzden bu kart oyununu kendilerini insanlara bir nebze olsun hissettirmek için piyasaya sürdüler.

Oyunun elemanlarına bir göz atalım.

[Image: cover_lg-150x150.jpg] [Image: pic77240_md-150x150.jpg] [Image: pic77242_lg-150x150.jpg] [Image: pic83242_md-150x150.jpg] [Image: pic85581_md-150x150.jpg]


Şimdi oyun kartlarını ve onların ne anlama geldiklerini ele alacağım. Kartları iki başlığa ayırdım: Gerçekleşen olaylar ve Gelecekte gerçekleşecek olaylar. Gerçekleşen olaylar ile başlayalım.

Gerçekleşen Olaylar

İkiz Kulelerin ve Pentagon’un Vurulması

*En bariz örnekle başlayalım: İkiz kulelerin vurulması! Kartın başlığı “Terörist Saldırısı” ve üzerinde yazan şu: Bu kartı kontrolünüz altında bulunan bir şiddet grubuna +10 güç ya da +10 direnç vermek için kullanın. Günümüzde artık ikiz kulelerin bizzat ABD tarafından yıkıldığı bilinmekte. Bunu da müslüman terörist gruplarını güçlü göstererek, ortadoğuyu işgal etmenin altyapısını hazırlamak için yapmıştır. Tıpkı kartta bahsettiği gibi.

[Image: terrorist-nuke-2.png][Image: world_trade_center_1160603_1.jpg]


[Image: pentagon-2.png][Image: americanattack0jt.jpg]

Endonezya Tsunami Felaketi

Endonezya’da 2010 yılında 7.7 depreme bağlı olarak dev bir tsunami oluştu. Şehir sular altında kaldı yüzlerce insan hayatını kaybetti. Önceki yazıda ABD’nin HAARP silahı ile yapay depremler oluşturabildiğini yazmıştım. Bu felaket de onun eseri. Kartın üzerinde: Felaket. Bu kart bir kıyı bölgesini hemen yok etmek için kullanılır yazmakta.

[Image: tidal-wave.png][Image: endonezya-tsunami.jpg]

Barack Obama’nın Seçilmesi

Bu kartta da ABD başkanı Barack Obama’yı çok net bir şekilde görüyoruz. Zaten önceki yazıda belirtmiştim,bütün ABD başkanları skull&bones tarikatında yetişmekte, yani 10-15 yıl sonra kimin başkan olacağı önceden belli.

[Image: backlash.png][Image: barack-obama_10068.jpg]

Ekonomik Kriz

Ekonomi bilgim çok iyi değildir ama finans mezunu abime ve internette araştırdığım kaynaklara dayanarak söyleyebilirimki, 2010 yılında dünyayı sarsan krizi bizzat Amerika çıkartmıştır. Kendisi de biraz zarar görse de Rusya ve Çin gibi dünya çapındaki güçlü rakiplerine çok ciddi hasarlar vermiştir (zaten Amerika’nın politikası genelde bu. Düşmanlarını alt etmek için biraz zarara katlanıyorlar) . Kartlarda bu olayı “Market Manipulation (Pazar Manipülasyonu)” ve “Currency Speculation (Para Birimi Spekülasyonu)” şeklinde görmekteyiz.

[Image: market-manipulation.png][Image: currency-speculation.png]

Ortadoğu İsyanları

Ortadoğu’yu kasıp kavuran isyan ateşinin dış güçler tarafından kontrol edildiğini artık herkes görebiliyordur. Kontrol edilmekten kastım halk Amerika tarafından yönlendiriliyor değil. Amerika bu halkları isyan ettirmek zorunda bırakıyor. Önce dikdatörlerin halka çok zulüm etmesi sağlanıyor, sonra bundan bıkan halk haklı olarak isyan ediyor, daha sonra Amerika, Nato ve diğer güçler barış getirme bahanesiyle ülkeleri paylaşıyorlar. Aşağıdaki kartlarda da bunu görmekteyiz, bir dikdatörün büyük resmi var, sokaklar yanmakta, evler klasik ilkel arap evi. Kartta yazan da şu: Bu kartı bir ülkeyi kontrol altında tutmak ya da işgal etmek için kullanın. İkinci kartta da askerin isyancılara saldırışını görüyoruz. Bugün libya ve diğer arap ülkelerinde olan olayın aynısı.

[Image: revolution.png][Image: counter-revolution.png]

Gelecek Seneryoları

Bu başlıkta da illuminati kartlarında yer alan henüz gerçekleşmemiş olayları irdeleyeceğim. Gerçekleşip gerçekleşmeyeceği tabi ki kesin değil ancak önceki olaylara bakınca gerçekleşmeleri muhtemeldir.

Sahte Uzaylı İstilası ve Empire State Binasının Çöküşü

Önceki yazıda Amerika’nın dünyayı tamamen kontrol altına alması için atacağı son adımın kendi tasarladığı ufolarla sahte uzaylı istilası gerçekleştirmek olduğunu yazmıştım. Hatta tarih olarak da büyük ihtimalle 2012 olabilir demiştim. Bu kartların ilkinde uzaylılar tarafından kaçırma vakası görüyoruz. İkincisinde de “Foreign Aid (Yabancı Bağış)” isimli bir kart var. Bu da uzayda bulunacak bir kaynak olabilir. Esas önemli olan 3. kart. Ufolar açık bir şekilde empire state binasına saldırmakta. 95 yılında bu kartları alıp inceleyen biri nasıl 11 eylül 2001 sabahı şok geçirdiyse biz de bir sabah uyandığımızda empire state binasının çöküşünü gördüğümüzde şok geçireceğiz. Bekle ve gör!

[Image: alien-abduction.png][Image: foreign-aid.png]

[Image: yacatisma.png][Image: church-of-middle-america.png]

Ölülerin Dirilişi

Bu aslında çok fantazi bir şey değil. Önceki yazıda bu konuyla ilgili teorimi paylaşmıştım. Bir bilim dergisinde okuduğuma göre ölü bedenlere adrenalin ve bazı hormonlar enjekte edildiğinde ölünün kasları bir süre istemsiz bir biçimde tepki verebiliyor. Zamanla tıbbın gelişmesiyle ölüleri hareket ettiren bir serum üretilecek. İkinci kartta gördüğümüz gibi bu seruma “Ölümsüzlük Serumu” adı vermişler

[Image: ama.png][Image: immortality-serum.png]

Julian Assange’ın Öldürülmesi

Julian Assange Wikileaks’in kurucusudur. Amerika’nın ve diğer devletlerin gizli bilgilerini açığa çıkararak Amerika’ya verdiği zararları herkes biliyor. Assange şuan “prezervatifsiz seks” suçuyla ev hapsinde tutulmakta (çok kötü bir komploya gitti) . Ancak hala işleri kontrol edebilmekte. Yani temizlenmesi gerekiyor. İleriki zamanlarda Assange’ın öldürüldüğü haberini duyabiliriz. “İkinci Kurşun” isimli karttaki adam kesinlik Assange’a inanılmaz benzemekte, Obama gibi.

[Image: the-second-bullet.png][Image: Julian-Assange-2-400x400.jpg]

Cyborg Askerler

Cyborg askerlerden kasıt merhamet duygusu olmayan, güçlü, ölüm makinası askerlerdir. Bunlar robot olabileceği gibi genetiğiyle oynanmış insanlar da olabilir.

[Image: cyborg-soldiers.png]

İnsan Klonlama

Bugün bile insan klonlamanın mümkün olduğu söyleniyor. İleriki tarihlerde ordu kurmak ya da başka amaçlar için insan klonlanmaya başlanabilir.

[Image: clone.png]

Akıl Kontrol Edici Uydu

Bu olay ilk başta çok fantazi gibi gözükse de bana göre zor değil. Bugün biliniyorki beyinde herşey elektrik dalgalarının hareketleriyle oluşuyor. Uydudan çeşitli frekanslarda dalgalar verilerek bu elektrik akımlarında sapmalar yapılabilir. Böylece insanların fikirleriyle oynanabilir.

[Image: orbital-mind-control-lasers.png]

İnsan Eti Yiyen Bakteri

İlaç sektörüne can vermek için labaratuvar ortamında üretilmiş insan eti yiyen bir bakterinin geleceği söylenmekte

[Image: flesh-eating-bacteria.png]

Meteor Saldırısı

Kartın üzerinde: Bu kartı bir ülkeyi hızlı yoldan yoketmek için kullanın yazmaktadır. İleriki yıllarda Amerika’nın rakibi olan bir ülkenin meteor felaketiyle yerle bir olduğunu görebiliriz.

[Image: meteor-strike.png]

Gizli Şehir

Kartın üzerinde: Bu kartı illuminati ve küresel gücünüzü artırmak için kullanın yazmakta. İlluminati yeni tarihi bir şehir bulmuş gibi yaparak uzaylıları ya da onun gibi kendi ürettikleri fikirleri insanlara empoze etmeye çalışabilir.

[Image: hidden-city.png]

Enerji Krizi

İleride Amerika sahte bir enerji kriziyle dünya ekonomisine büyük bir darbe vurabilir. Kendi de biraz etkilenecektir ama demiştim Amerika’nın yöntemi bu

[Image: energy-crisis.png]

Ay Üssü

Bu kartta da ayda kurulacak bir üsden bahsetmekte. Böylece HAARP silahının etkinliği artırılabilir.

[Image: moon-base.png]

Üçüncü Dünya Savaşı

Yorumsuz…

[Image: world-war-three.png]

Son

Artık görmekteyiz ki dünya gizli bir liderin emrinde (deccal) çalışan bir grup (illuminati) tarafından yönetilmekte. Bu elbette bizim kaderimiz değil. Herşeyi değiştirebiliriz.

Print this item

  Illuminati ve Müzik Endüstrisi
Posted by: JocqeR` - 09-01-12, 18:20 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (2)

Amy Winehouse’un ölümü üzerine insanların kafasında Amerikan müzik endüstrisiyle ilgili bir çok soru işareti oluştu. Niye bu sanatçılar 27 yaşında ölüyor, acaba illuminati mi öldürüyor vs. Deccal, Illuminati ve Yeni Dünya Düzeni adlı yazımda bu konuya biraz değinmiştim ama geniş bir yazı yazmak elzem oldu.

Daha önceki yazıda demiştim ki; Illuminati’nin kitleleri kontrol edebilmek için çeşitli araçları var. Ekonomik kontrol için dev marka ve zincirler, ikna için medya ve kültürel, ahlaki kontrol için sinema ve müzik.

Bildiğiniz gibi deccal, Amerika’dan önce başka devletleri de yönetmekteydi, Aztek ve Mısır gibi. Özellikle Aztek uygarlığında kabala ayinleri, şeytana kurban verme ritüelleri çok ön plana çıkmakta. Bunu neden yapıyorlar derseniz, şuan bilmiyorum, ama deccale bir güç verdiği kesin. Günümüzde de bu ayinleri müzik klipleri üstünden yapmakta, milyonlara hatta milyarlara izletmektedirler.

Bu şarkı ve kliplerin amaçları çok. Başlıcaları kültürel ve ahlaki yozlaşma sağlamak. Bundan 30 yıl önce insanlar televizyonda öpüşen birini görse ayıp sayardı. Günümüzde lady gaga klipte çıplak bir şekilde adama tecavüz edince diyoruz ki “hmm bunlar çok normal, 500 milyon insanın bu videoyu youtube’dan izlemesi de çok normal, modern olun biraz canıım”

[Image: alejansr%C4%B1o-300x168.jpg]

Bu klipler, şarkılar bizim bilinçaltımıza etki ediyor. İnternette, televizyonda, kafelerde heryerde bu şarkılar. Mesela sen bu görüntüyü iğrenç bulursun reddedersin ama, bilinçaltın bu görüntüyü derinlerde bir yere saklar. Zamanı gelince bak şöyle de birşey vardı diye sana telkin eder. Yavaş etki eden bir zehir gibi. Hele ki çocukların üzerindeki etkisini anlatmaya gerek bile duymuyorum. Kliplerdeki öğeler acaba tesadüf olabilir mi demeyin. Bu sektöre milyonlarca dolar akıtılıyor. Hiçbir öğe tesadüfen konmuyor.

Bu olay Hollywood’da da var. Hatta Johnny Depp bir ropörtajında diyor ki “film çekimleri bittikten sonra son halini izlemiyorum, benim işim çekimlerde bitiyor geri kalan benim işim değil.filmi çekiyoruz herşey süper ama o orda(he’s up there diyor ingilizce. he’den kastını anlamışsınızdır)” Reyiz bunu dedikten sonra talk showdakiler kahkahalar atıyor üstadın ne demek istediğini anlamadan. Embesiller. Neyse.

Lady Gaga’yla devam edelim. Illuminati’nin star yaratma şeklini artık hepimiz biliyoruz. İyi kötü yeteneği ve güzelliği olan birine teklif götürüyorlar. Para, mal, mülk, şöhret, uyuşturucu, cinsellik vs. karşılığında ruhun. Yani tamamen bize itaat edeceksin. Bu size saçma geliyor olabilir ama ünlülerin büyük bir kısmı bunu ropörtajlarında, şarkılarında zaten itiraf ediyor.

[Image: katy-300x206.jpg]

Mesela Katy Perry bu ropörtajında diyor ki “15 yaşımda hayatımda neler olduğunu biliyorsun ve müzik endüstrisine nasıl girdiğimi de.Yemin ederim ki müziğin Amy Grande’i olmak isterdim ama işler umduğum gibi gitmedi. Bu yüzden ruhumu şeytana sattım”

[Image: kanye-300x206.jpg]

Kanye West konserde derki “Ruhumu şeytana sattım, bunun berbat bir anlaşma olduğunu biliyordum, beni birkaç oyuncağıyla kandırdı”

[Image: bob-dylan-300x206.jpg]

Bob Dylan ropörtajında der ki
“R :Neden bunu yapıyorsun, neden hala oradasın.
B : Alın yazısı gibi birşey bilirsin, onunla bir anlaşma yaptım,uzun zaman önce bu yola girdim.
R : Anlaşma neydi?
B : Şu anda olduğum yere gelmek
R : Kiminle anlaşma yaptığını sorabilirmiyim?
B : (gülerek) Bu dünyanın baş kumandanıyla
R : O bu dünyadan mı?
B : Bu gezegende fakat onu göremeyiz”

https://www.youtube.com/watch?v=Guz8QanSBPg

Neyse şimdi tekrar Lady Gaga’ya dönelim. Lady Gaga’dan önce Pop’un Kraliçesi misyonu Madonna’daydı. Ancak Madonna artık yaşlandı vs. yerine yeni birini bulmaları gerekti. Yaptıkları aslında ne biliyor musunuz, ismi Lady Gaga olan şarkıcıyı yükseğe taşımak değil. Onlar Lady Gaga diye hayali bir karakter oluşturdular, şarkılarını, yapacaklarını, tarzını önceden belirlediler. Bu kılıfa girecek bir kız aramaya başladılar. Hani roman’ı diziye uyarlarlar ya. Onun gibi.

Lady Gaga’nın Lady Gaga olmadan önceki adı Stefani Joanne Angelina Germanotta’dır. Bu kızımız Amerika’da çeşitli barlarda vs. şarkı söylemektedir. Araştırdım, aile bağları zayıf, asi, etrafı pek umursamayan bir kızmış. Illuminati’nin tam aradığı karakter yani. Diğerlerine götürdükleri gibi ona da ruhunu satma teklifini görürürler. Ve o da Lady Gaga olur. Aşağıdaki resim bana Voldemort olmadan önceki Tom Riddle’ı anımsattı.

[Image: article-1183174-04EDA091000005DC-923_468...00x273.jpg]


Lady Gaga’nın tek bir göndermesiz klibi, şarkısı yok zaten. Sürekli eşcinsellik vurgusu, tek göz piramit gibi öğelerle illuminati göndermesi, dinlerle alay vs. Ben burada tek tek açıklayınca geri kalanı araştırmaya gerek duymuyorsunuz. O yüzden size ödev, Alejhandro ve Judas kliplerini izleyin, şarkı sözlerini inceleyin (Judas Hz.İsa’yı para karşılığı ele veren havarisi)

[Image: lady-gaga-150x150.jpg]

[Image: yyyyyyyyys-150x150.jpg]

[Image: lllp-150x150.jpg]

[Image: leydi-150x150.jpg]

Son resme dikkat Lady Gaga Çarşı’lıymış Smile Şaka bir yana arkada Çarşı yazmıyor fakat klasik Çarşı montlarına çok benziyor. Özellikle Ç harfi açıkça okunuyor. Leydi ortaya üçlü çektir kartala. Neyse devam.

[Image: 189-300x168.jpg]

Burada Lady Gaga ve arkadaşları tövbe edip namaz kılıyorlar. Şaka şaka Lucifer’e secde ediyorlar işte. Klasik pagan ayini. Rihanna da “Illuminati’nin Prensesi (Lady of the Illuminati birinci resim)” olarak görülüyor. Onun da kliplerinde, şarkılarında yüzlerce gönderme mevcut.

[Image: rihanna-princess-of-the-illuminati1-150x150.jpg]

[Image: %C3%B6%C3%A7%C3%B6%C3%B6%C3%B6%C3%B6-150x150.jpg]

[Image: 11-150x150.jpg]

2 resimdeki aslanın anlamını önceki yazıları okumayanlar anlamayabilir. Hz.İsa’nın şeytan tasvirinde aslan başından söz edilmekte. Son resimdeki dönmüş gözler de şeytanın bir insanın içine girince oluşmakta.

Bunun yanında Katy Perry’nin kliplerinde de bi öğeler çok fazla ama ona burada yer vermeyeceğim.

Biraz da U2 grubundan bahsetmek istiyorum. Illuminati müziğin her alanına kendi adamlarını getirmek istemekte. Pop’un kraliçesini getirdiler, Pop’un Kralı Michael Jackson’ı kendilerinden olmadığı için öldürdüler, John Lennon ve Bob Marley gibi barış yanlısı sanatçıları öldürdüler. Şimdi bu barışçıl müzik grubu dalı boş kaldı. Onu da kendi adamlarıyla doldurdular.

Ben eskiden U2***8242;yu barışçıl insan haklarına değer veren bir grup sanardım. Hani bir geyik vardı U2 Türkiye’ye insan hakları ihlali yapıldığı için gelmiyor diye. Aa bak helal olsun derdik. Daha sonra bu elemanlar Türkiye’ye geldi. Başbakana gayet yağ çekti, devlet yöneticileriyle kanka oldu vs. Ulan yıllarca insan hakları ihlali var diye gelmemişsin, bu ihlali yapanlara bir çift söz söylemez misin? Albüm satışlarından konserlerden yüz milyon dolarlar kazanıyorlar, 1 milyon dolarını afrika’ya bağışlayınca insanlığın kurtarıcısı oldular. Yemezler kardeşim. Alın size U2 ve Bono.

[Image: u2.jpg]

[Image: bono-illuminati-eye-232x300.jpg]

Genel olarak pop müziğe değindim. Peki metal müzikte hiç illuminati ve satanist bağlantılar yok mu? Tabiki var. Hem de alası. Ama ikisi arasında şöyle bir fark var. Satanist metal grupları satanistliğini saklamıyor. Biz buyuz kardeşim dinliyosan dinle, dinlemiyosan güle güle. Zaten hitap ettiği kitle de sınırlı. Lady Gaga kafelerde, kitapçılarda, barlarda her yerde karşınıza çıkar ama Slayer gibi gruplar öyle değil. Arayan bulur, dinler. Ayrıca metal grupları kendi müziklerini kendileri bestelemekte, pop müziklerindeki gibi illuminatinin profesyonel ekipleri tarafından değil. O yüzden pop’a göre daha az etkili.

Şimdi gelelim tekrar Amy Winehouse’un ölümüne. Bu bayan da bir zamanlar şeytana ruhunu satmış. Ancak bence daha sonra pişman olarak bunlardan sıyrılmak istemiş. Bu kanıya nerden mi vardım, şuradan. Genelde illuminati yok etmek istediği şarkıcıları bir anda yok etmez. Önce medya yoluyla o şarkıcının imajını bitirirler. Mesela Michael Jackson’ı düşünün. Yıllarca haberler çıktı, Michael Jackson çocuk tacizcisi bilmemne, şöyleymiş böyleymiş. Biz de bunlara inandık. Daha sonra öldürüldü. Amy Winehouse için de uyuşturucu müptelası vs. tarzı bir imaj oluşturuldu. Aşırı doz uyuşturucudan ölmesini kimse garipsemedi. Kurşunlanarak öldürülse bütün insanlar bir “noluyo lan” çekerdi. Ama böyle bir ölüm olunca “zaten belliydi” demekle yetiniyoruz.

Yapılan otopsi sonucu Amy Winehouse’un uyuşturucu yüzünden ölmediği kanıtlandı

Şimdi biraz dini mevzulara girelim. Bu insanlar Allah dururken neden şeytanı tanrı olarak kabul ediyor. Daha önceki yazımda şeytanın felsefesininden bahsetmiştim. Bu insanlar Allah’ı kabul ediyor. Fakat şeytanın davranışının onurluca, kahramanca olduğunu düşündüklerinden şeytanın yolundan gidiyorlar. Şeytanın bu insanlara tam olarak ne vaaddetiğini tabiki bilmiyoruz. Ancak şu ayet bariz açıklar nitelikte:

“İş bitirilince şeytan da diyecek ki: “Şüphesiz Allah size gerçek olanı söz verdi. Ben de size söz verdim ama yalancı çıktım. Zaten benim sizi zorlayacak bir gücüm yoktu. Ben sadece sizi çağırdım, siz de hemen bana geliverdiniz. O halde beni kınamayın, kendinizi kınayın. Artık ben sizi kurtaramam, siz de beni kurtaramazsınız. Şüphesiz ben, daha önce sizin, beni Allah’a ortak koşmanızı kabul etmemiştim. Şüphesiz, zalimlere elem dolu bir azap vardır.” (İbrahim Suresi, 22)

Bu ayette kıyamet koptuktan sonra satanistlerin “hani bizi kurtaracaktın” tarzı sitemlerine şeytanın verdiği cevap gösteriliyor. Yani demekki şeytanın insanlara vaaddetiği sadece dünyada mal, mülk, şöhret değil aynı zamanda sonsuz bir kurtuluş. Ama yalan söylüyor tabiki.

Önceki yazımda Hz.İsa’nın şeytanla karşılaşmasına yer vermiştim. Gelen maillerde “neden Hz.Muhammed ile şeytanın karşılaşmasına da yer vermedin, o da açıklayıcı olurdu” tarzı eleştiriler aldım. Haklılar. O yüzden bu yazıyı Hz.Muhammed ile şeytanın diyaloğuyla bitirmek istiyorum. Hepsini değil, kısaltılmışını koyuyorum. Mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum. İblis bu diyalogda yöntemlerini, ve çaresizliğini itiraf etmekte. Tamamını okumak isteyen Google’dan bulabilir.

-Bir gün Resululah (s.a.v.) ile beraberdik. Ensardan birinin evinde toplanmıştık. Sohbete dalmıştık. Bu arada, dışarıdan bir ses geldi:

-Ev sahibi, içeridekiler, eve girmem için bana izin verir misiniz? Benim sizden bir dileğim var. Görülecek işim var.

Bunun üzerine, herkes Resülullah (s.a.v.) Efendimizin yüzüne bakmaya başladı. Resülullah (s.a.v.) Efendimiz, duruma vakıf oldu ve:

-”Bu seslenen kimdir, bilir misiniz?” Buyurdu. Biz hep birden şöyle dedik:
-En iyi bilen Allah Resulüdür. Bunun üzerine Resülullah (s.a.v.) Efendimiz:

-”O, lain(lanetlenmiş kişi) İblistir. Allah’ın laneti onun üzerine olsun” Buyurunca; hemen Hz. Ömer:
-Ya Resülullah, bana izin veriniz onu öldüreyim

Resülullah (s.a.v.) Efendimiz bu izni vermedi; şöyle buyurdu:
-”Dur ya Ömer, bilmiyor musun ki; Ona belli bir vakte kadar mühlet verilmiştir, öldürmeyi bırak.” Sonra şöyle buyurdu:
-”Kapıyı ona açın gelsin. O, buraya gelmek için emir almıştır. Diyeceklerini anlamaya çalışınız. Size anlatacaklarını iyi dinleyiniz.”

-Kapıyı ona açtılar, İçeri girdi ve bize göründü. Bir de baktık ki, şekli şu: Bir ihtiyar.Bir gözü şaşı. Aynı zamanda köse. Çenesinde altı veya yedi kadar kıl sallanıyor. At kılı gibi. Gözleri yukarı doğru açılmış. Kafası, büyük bir fil kafası gibi. Dudakları da, bir manda dudağına benziyordu. Sonra, şöyle bir selam verdi:

-Selam sana ya Muhammed; Selam sizlere ey cemaat-ı müslimin. Onun bu selamına Resülullah (s.a.v.) şu mukabelede bulundu:
- “Selam Allah’ındır ya lain..” İblis şöyle anlatmaya başladı:
-Benim buraya gelişim, kendi arzumla olmadı. Mecburen geldim.
Resülullah (s.a.v.) Efendimiz sordu:
-”Nedir o mecburiyet?” Şeytan anlattı:
- İzzet sahibi Rabbın katından bana bir melek geldi: ve dedi ki: Allah-ü Teala sana emir veriyor: Muhammed’e gideceksin. Ama düşük ve zelil bir halde. Tevazu ile. Ona gideceksin ve insanoğlunu nasıl kandırdığını söyleyeceksin bir bir ona. Sonra O; sana ne sorarsa doğrusunu diyeceksin. Sonra Allah-ü Teàlà buyurdu ki:
-Söylediklerine bir yalan katarsan, doğruyu söylemezsen, seni kül ederim; rüzgar savurur, düşmanların önünde, seni rüsvay ederim.

İşte böyle; ya Muhammed, o emir üzerine sana geldim. Arzu ettiğini bana sor. Şayet bana sorduklarına doğru cevap vermezsem; düşmanlarım benimle eğlenecek. Düşmanlarımın eğlencesi olmaktan daha zor bir şey yoktur.

Resülullah (s.a.v.) Efendimiz şöyle sordu:
-”Madem ki, sözlerinde doğru olacaksın. O halde bana anlat: Halk arasında en çok sevmediğin kimdir ?”
Şeytan şu cevabı verdi:
-Sensin ya Muhammed… Allah’ın yarattıkları arasında senden daha çok sevmediğim kimse yoktur.
Sonra senin gibi kim olabilir?

Resülullah (s.a.v.) Efendimiz sordu:
-”Benden sonra, en çok kimlere buğuzlusun ve sevmezsin?” Şeytan anlattı:
-Allah yolunda, ahlaklı gence.

(Bu kimleri sevmezsin konusu uzunca burada kesiyorum)

Resülullah (s.a.v.) Efendimizin o cümlesini duyan lain İblis şöyle dedi:
-Heyhat, heyhat… Ümmetin hangi saadetinden bahsediyordum? Ben, o belli vakte kadar diri kaldıkça, sen ümmetin için nasıl ferah duyarsın? Ben, onların kan mecralarına girerim. Etlerine karışırım. Ama onlar, benim bu halimi göremez ve bilemezler.
Beni yaratan ve kıyamet gününe kadar bana mühlet veren Allah’a yemin ederim ki: Onların tümünü azdırırım.
Cahillerini ve âlimlerini…Ümmilerini ve okumuşlarını.. Facirlerini ve âbidlerini…Hasılı, bunların hiçbiri elimden kurtulamaz.
Fakat, Allah’ın hâlis kulları hariç, Evet kabul, bunları azdıramam.

Bunun üzerine Resülullah (s.a.v.) Efendimiz sordu:
-”Sana göre ihlâs sahibi olan muhlis kullar kimdir?…”
Bu suale İblis şu cevabı verdi:
-Bilmez misin? Yâ Muhammed, bir kimse ki, parayı pulu sever… Bir kul, malı ve övülmeyi sevdiği süre, kalbi ve dünya arzularına bağlı kaldığı müddet, o size vasfını yaptığım kimseler arasında bana en çok itaat edendir.Bilmez misin ki; mal sevgisi, büyük günahların en büyüğüdür. Bilmez misin ki; yâ Muhammed, baş olma, makam sevgisi yine büyük günahların en büyükleri arasındadır.

İblis, bundan sonra aldattığı bir rahibin hikâyesini anlatmaya geçti. Ve şöyle dedi:
-Bilmez misin, yâ Muhammed, Rahip Barsisa; tam yetmiş yıl ihlâs ile Allah’a ibadet etti. Bu ibadetleri sonunda, ona öyle bir hal ihsan edilmişti ki: Her dua ettiği hasta, duası bereketi ile şifa buluyordu.
Onun peşine takıldım; hiç bırakmadım… Zina etti. Katil oldu.

Bilmez misin ya Muhammed, yalan bendedir ve ilk yalan söyleyen de benim. Her kim yalan söylerse… o benim dostumdur. Her kim yalan yere yemin ederse… o benim sevgilimdir.
Bilmez misin yâ Muhammed, ben Adem’e ve Havva’ya yalan yere Allah adına and içtim.
-”Muhakkak, ben size nasihat ediyorum.” (7/16). Dedim…
Bunu yaparım; çünkü yalan yere yemin gönlümün eğlencesidir.

-Yâ Muhammed, namazı vakti gelince… onu da anlatayım. O, her ne zaman ki, namaza kalkmak ister; tutarım. Ona vesvese veririm. Derim ki:
-Henüz vakit var. Sen de meşgulsün. Hele şimdilik işine bak. Sonra kılarsın. Daha önünde uzun bir ömür var.

İblis bundan sonra, konuşmasına şöyle devam etti:
-Sen, ümmetin hangi saadetinden ferah duyarsın ki?..
Ben onlara, ne tuzaklar kurarım… ne tuzaklar.
Miskinlerine, çaresizlerine ve zavallılarına giderim. Namazı bırakmalarını emrederim. Ve onlara derim ki:
-Namaz size göre değil… O, Allah’ın âfiyet ihsan ettiği ve bolluk verdiği kimseler içindir. Allah size ne verdi ki siz ona itaat edeceksiniz.

İblis, bundan sonra; Resülullah (s.a.v.) Efendimize kendi durumunu anlatmaya başladı:
-Yâ Muhammed, bir kimseyi delâlete sürüklemek içim elimde bir imkân yoktur.
Ben, ancak vesvese veririm ve bir şeyi güzel gösteririm… o kadar.
Eğer delâlete sürüklemek elimde olsaydı; yeryüzünde:
- Allah’tan başka ilâh yoktur ve Muhammed Allah’ın Resülüdür. Diyen herkesi, oruç tutanı ve namaz kılanı hiç bırakmazdım. Hepsini delâlete düşürürdüm.
Nasıl ki; senin elinde de, hidayet nevinden bir şey yoktur. Sen ancak Allah’ın tebliğ eden Resulüsün.

Bundan sonra, Resülullah (s.a.v.) Efendi-miz, İblis’e şöyle buyurdu:
-”Ya İblis, acaba senin bir tövbe etmen ve Allah’a dönmen mümkün değil mi? Cennete girmene kefil olurum…
Söz veririm…” Bunun üzerine İblis şöyle dedi:
-Yâ Resülullah, iş verilen hükme göre oldu… Kararı yazan kalem de kurudu… Kıyamete kadar olacak işler olacaktır.

Print this item

  Jailbreak Addons + Gelişmiş Anlatım + Pluginler .sma ' larıyla birlikte !
Posted by: canavar30 - 09-01-12, 18:14 - Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları - Replies (6)

Öncelikle Merhaba ;


Jail Addons Dosyası Bana aittir Diğer Dosyalar alıntıdır [GGMOD HARİÇ]


*Tanıtım ;
İlk önce amxmodx yüklemeniz gerekiyor.

Jail Addons Dosyasındaki
AMXMODX installer açıyoruz ve

Next / I accept the terms in the license Agremeent / C:\Documents and Settings\pc\Desktop\AMX Mod X dizinine yüklüyoruz

Sonra ise

Run AMXMODX Installerı açıyoruz / I accept the terms in the license Agremeent diyip next diyoruz sonra ise karşımıza çıkan Local İnstallation dan
Select Mod Directory ' yi seçiyoruz / Custom Game Addon dan Counter Strikeyi seçiyoruz Sonra ise Counterın Kurulu olduğu yeri açıp

''CSTRİKE'' dosyasını seçiyoruz ve OK diyoruz Yükleniyor Yüklendikten sonra ise Jail addonsun içindekilerini Cstrike dosyasına atıyoruz

tümüne evet diyoruz sonra ise counterın kurulu olduğu yerden HLDS dedicadet serveri çalıştırıyoruz sonra ise oyuna girince connect 127.0.0.1 veya
HLDS serveri başlatınca *sağ üst köşede yazan 127.0.0.1 ' e benzeyen sayıları kopyalayıp oyuna girince connect ''o sayıları'' yazıyoruz ve kendi
serverimize giriyoruz adminlik yazmak ise altta yazıyor talimatları takip eederek yapabilirsiniz sorunlar için en alttaki msn adresini ekleyip
sorunlarınızı söyleyebilirsiniz.


ÖNEMLİ NOT 1 : Serverinize başkalarının girmesi için port açmanız gerekiyor . Port açmak için csvipforum 'un port açma konusuna bakabilirsiniz..

ÖNEMLİ NOT 2 : Jail addons dosyasındakileri CSTRİKE dosyasının içine atıyorsunuz.

ÖNEMLİ NOT 3 : Kendi serverinize map eklemek istiyorsanız cstrike nin içindeki maps adlı dosyaya kendi mapinizi atabilirsiniz veya HLDS serverin panelinden

MAP CYCLE adındaki yazıya 2 kere tıklıyarak Availbe Maps adındaki yazı altındaki maplere 2 kere tıklıyarak yana geçirirseniz map yüklemiş olursunuz .
*
NOT : Sorunlar Teamwiever programından çözülecektir . Bilmeyenler içinde yardım edebilirim .

Jail addons içerisinde Surf ayarları vardır sadece accelerate açamıyorsunuz o kadar.



-------------------


Not:Adminlik yazmak için addons/configs/users.ini dosyasını açıp *


;"Kendi nickiniz" "Şifreniz" "abcdefghijklmnopqrstuvwy" "a"


Bu bölümü bulup nick ve şifreyi yazıp Oyuna girince nick değiştirip konsola setinfo _pw Şifrenizi yazıyorsunuz.

NOT : Eğer zorlanırsanız değişik konulardan bakmanızı öneriyorum.


----------------------------------


GG mod çalıştırmak için rar dosyasını açıyoruz addons dosyasını açıyoruz amxmodx dosyasının içindeki herşeyi addons dosyasının içine atıyoruz.



Önemli Not:GG mod yükledikten sonra Jail açmak istiyorsak hlds serveri kapatıp jail addonsunu tekrar addons dosyasının içine atıyoruz atmazsanız jail


mapinde gg oynamak zorunda kalırsınız.

Diğer Modları sonra ekleyeceğim şimdilik sadece GG *Surf ve Jail var .

-------------------------

Cs maç ayarları adlı dosya hlds serverinizde maç ayarlarını yapmak ve clan maçı yapmak içindir.

Kullanımı ise:
Bu 3 dosyayı Program Files\Valve\cstrike içine atınız

* Maca başlamadan önce maç ayarlarını yüklemeniz gerekir. consola,
exec mac.cfg yazıp Maç ayarları yüklenir..

* Maçı başlatmak için Consola,
exec baslat.cfg yazıp mac baslar...

maç başladıktan sonra otomatik pw koyar ve amx_off yapar, ekranda yazdıktan sonra Nickinizi değiştiriniz..

*Normal Ayarları Yüklemek için; Consola,

exec public.cfg yazınız olmazsa

Panelden pw yi kaldırıp map değiştiriniz.


----------------------------


Amx_MEGA_PLUGİNS dosyasında ise PLUGİN bulunuyor ..

Plugin eklemek için başka konulara bakmanızı öneriyorum Kafanız karışmasın diye Smile

Not:AMX_MEGA_PLUGİNS alıntıdır..

--------------------

amx komutları ve Admin Mod komutları vardır oradan komutlara bakabilirsiniz Smile




msn vermek yasaktır


Bi teşekkürü çok görmeyin Smile

* * * Saygılar canavar30



Hatamda Msn Bildir veya PM...


Link; https://www.multiupload.com/QPCHTFSCM6

Print this item

  Player İnfo - Oyuncu Bilgileri
Posted by: c4* - 09-01-12, 17:16 - Forum: [PLUGİN] Cs 1.6 Eklentiler - Replies (10)

Hakkında

Bu plugin sayesinde adminler istedikleri oyuncuların bilgilerine bakabilmektedirler...


[Image: komutlar.png]

amx_playerinfo nick

[Image: kurulum.png]

Playerinfo.sma /addons/amxmodx/scripting Dosyasının İçine
Playerinfo.amxx /addons/amxmodx/plugins Dosyasının İçine
addons/amxmodx/configs/plugins.ini Dosyasının En Altına Playerinfo.amxx Yazip Kaydedin

Son Olarak Map Değiştirin.

[Image: indir.png]



Attached Files
.rar   Playerinfo.rar (Size: 6.55 KB / Downloads: 100)
Print this item