Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,983
» Latest member: loliga
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 145 online users.
» 0 Member(s) | 141 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,780
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 41
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 30
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 51
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,422
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 119
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,233
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,752
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 78,686
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,750

 
  1 Tane Flashbang(Kör Bombası) Alabilme
Posted by: mahmutt159 - 28-05-15, 21:14 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (1)

Merhaba o3 bombası yani flashbang(kör bombası)'ın 1 tane alınabilmesini istiyorum 2 tane alınabiliyor normalde ve kalabalık serverlerde çok problem oluyor sürekli atıldığı için bunu 1 tane aldırabilecek plugin eklenti varmı ?

Print this item

  Güçlü ile Güçsüz Takım Eşitleme
Posted by: mahmutt159 - 28-05-15, 21:11 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - No Replies

Merhaba forumda bulunan https://www.csplague.com/plugin-cs-1-6-e...ancer.html eşitleme pluginini düzenlemenizi istiyorum şu şekilde olacak herhangi bir takım 4 el üst üste kazanırsa takımlar eşitlenicek yani güçlü takım ile güçsüz takımdan 1 kişi diğer takıma aktarılıcak veya neye ayarlıysa ona göre karıştırılacak başka birşey istemiyorum içinde damage gibi kodlar var sadece bir takım üst üste el alırsa yani kazanırsa takımlar eşitlensin yapabilirmisiniz ?


.sma   ppb.sma (Size: 7.37 KB / Downloads: 85)

Print this item

  Server'a Menuler Ekleme
Posted by: beko1053 - 28-05-15, 14:59 - Forum: [Linux|Win] Cs 1.6 Server Kurulum - Ayarları - No Replies

Beyler ben server kurdum Delicated Server'dan ama ctmenu , revmenu , ffmenu , c4 , jbmenu , shop felan yok bunları nasıl ekleyebilirim . Aslında shop var ama tek kişi terorist olduğum için bakamıyorum şuan port açmadım çünkü hazır değil . Bunları nasıl yapacağımı söylerseniz sevinirim.

Print this item

  round ile alakalı bir sıkıntı
Posted by: ankaraLI - 28-05-15, 00:41 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (16)

sa pluginde 15roundda takımlar değişiyor buraya kadar sıkıntı yok fakat 1el sonra yani 16.roundda tekrar takımlar değişiyor bi bakarmısınız



Attached Files
.sma   mac.sma (Size: 9.93 KB / Downloads: 87)
Print this item

  Plugin Ismını Nasıl Degıstırım
Posted by: sinsmq - 27-05-15, 22:49 - Forum: CS Soru - Cevap - Replies (1)

Merhaba Mesela CSP plugin var Bunun ısmını Klanımın Ismını Yapıcagım Ama Hangı Kodun Adını Degıstırıcegım Yardımcı olursanız cok sevınırım abılerim

- - - - - - - - - -

Allah Rızası Icın Cevaplayın

Print this item

  Cs Hakkında Ne Varsa Bu Grupta
Posted by: Reklam KingOfCs - 27-05-15, 17:31 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (3)

Counter Strike Hakkında Ne Varsa Bu Facebook Grubunda
Sende Durma Hemen Gel Grubumuza Üye Ol.
Bu Grupta Reklam Yapılır.
https://www.facebook.com/groups/cs1.6adminlik.panel/

Print this item

  Ct hook ve t ozel hook
Posted by: MAJESTIC GAMING - 27-05-15, 15:09 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (9)

Ct ozel hook plugını var + normal csduragı hook actım birbiriyle cakıstıgı ıcın yetkılı kısıler hook basıyor ben sadece 1 plugınde ct ozel hook ve admın_cvar yetkısı olan kısıler hook basmasını ıstıyorum yapılıcak arkadasımız varmı ?

Print this item

  Teamspeak3 Loglardan Anlayan Bir Bakabilirmi ?
Posted by: atakan1925 - 27-05-15, 12:23 - Forum: Team Speak 3 Destek - No Replies

2015-05-27 12:01:02.733547|INFO |ServerLibPriv | | TeamSpeak 3 Server 3.0.11.3 (2015-04-13 13:26:31)
2015-05-27 12:01:02.733667|INFO |ServerLibPriv | | SystemInformation: Linux 2.6.32-504.16.2.el6.x86_64 #1 SMP Wed Apr 22 06:48:29 UTC 2015 x86_64 Binary: 64bit
2015-05-27 12:01:02.733709|INFO |ServerLibPriv | | Using hardware aes
2015-05-27 12:01:02.734374|INFO |DatabaseQuery | | dbPlugin name: SQLite3 plugin, Version 2, ©TeamSpeak Systems GmbH
2015-05-27 12:01:02.734409|INFO |DatabaseQuery | | dbPlugin version: 3.6.21
2015-05-27 12:01:02.734809|INFO |DatabaseQuery | | checking database integrity (may take a while)
2015-05-27 12:01:02.746556|INFO |SQL | | db_CreateTables() tables created
2015-05-27 12:01:03.085098|ERROR | | | read invalid packet size -2119627596
2015-05-27 12:01:03.087087|ERROR |Accounting | | Unable to connect to accounting server
2015-05-27 12:01:03.087119|INFO |Accounting | | Licensing Information
2015-05-27 12:01:03.087139|INFO |Accounting | | licensed to : MESMERiZE
2015-05-27 12:01:03.087159|INFO |Accounting | | type : Hoster
2015-05-27 12:01:03.087205|INFO |Accounting | | starting date : Fri Jan 1 00:00:00 2010
2015-05-27 12:01:03.087229|INFO |Accounting | | ending date : Wed Jan 1 00:00:00 2025
2015-05-27 12:01:03.087249|INFO |Accounting | | max virtualservers: 65535
2015-05-27 12:01:03.087267|INFO |Accounting | | max slots : 16776960
2015-05-27 12:01:03.545005|INFO | | | Puzzle precompute time: 447
2015-05-27 12:01:03.545603|INFO |FileManager | | listening on **.**.**.**:65010
2015-05-27 12:01:03.548366|INFO |VirtualSvrMgr | | executing monthly interval
2015-05-27 12:01:03.548477|INFO |VirtualSvrMgr | | reset virtualserver traffic statistics
2015-05-27 12:01:03.668581|INFO |CIDRManager | | updated query_ip_whitelist ips: 127.0.0.1,
2015-05-27 12:01:03.670752|INFO |Query | | listening on ***.**.***.**:3535
2015-05-27 12:01:03.892645|ERROR | | | read invalid packet size -690866779
2015-05-27 12:02:09.820046|INFO |Query | | query from 1 **.**.**.***:9398 issued: login with account "serveradmin"(serveradmin)
2015-05-27 12:02:31.476704|INFO |VirtualSvrMgr | | startServer() VirtualServer(1) started
2015-05-27 12:08:36.686654|INFO |Query | | query from 2 **.**.**.**:9458 attempted to login with account "serveradmin" and failed!
2015-05-27 12:08:47.583120|INFO |Query | | query from 3 **.**.**.**:9459 issued: login with account "serveradmin"(serveradmin)
2015-05-27 13:01:06.358737|ERROR | | | read invalid packet size -1342860616
2015-05-27 13:08:33.523382|INFO |Query | | query from 4 **.**.**.***:9506 attempted to login with account "serveradmin" and failed!
2015-05-27 14:01:09.462512|ERROR | | | read invalid packet size -1320549291
2015-05-27 14:01:09.462760|ERROR |Accounting | | Could not connect to accounting server after multiple attempts, shutting down server


ARKADAŞLAR CRACK LİSANS KULLANIYORUM VE BU HATAYI FARKLI BİR VDS DAHA ALIYORUM DOSYALARIDA DEGİSTİRDİM AMA GENE AYNI HATA ACABA KURULUMDA BİR YANLISLIK YAPIYOR OLABİLME OLASILIGIM VARMI VEYA CRACKLERDE BİR PROBLEM VAR DİYORSANIZ SORUNSUZ BIR CRACK ONERIRMISINIZ TESEKKURLER SAGOLUN

- - - - - - - - - -

EKLEMEYİ UNUTMUSUM TS MAXİMUM 1 -2 SAAT AÇIK KALIYOR YARDIMLARINIZ ICIN TESEKKURLER

Print this item

  T de bug yapip mikrofon basmayı engelleme
Posted by: xLdeJavu - 27-05-15, 07:14 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (2)

Merhabalar kolay gelsin bazen T'de playerlar mik basabiliyor bu neyden kaynaklidir acaba bunu engelleyecek bir pluginin yapilmasi mümkün müdür?

Print this item

  Mapper arıyorum - escape gamıng jailbreak
Posted by: EscapeWizard - 26-05-15, 15:59 - Forum: VHE RMF Paylaşımı - Replies (1)

Selamun aleykum kardeşim mapper ariyorumda EscapeGaming (http://www.facebook.com/escapegamingtr) Geçen sene yaz dönemi tr 1. olduk jailbreak alanında ;

Sizden clanıma özel reklamlı map yapmanızı istiyorum kardeşim mümkünse çok yardımcı olurmusunuz , ücretli veya ücretsiz?

Print this item