Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,983
» Latest member: loliga
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 45 online users.
» 0 Member(s) | 41 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,787
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 41
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 31
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 51
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,423
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 119
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,233
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,753
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 78,736
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,751

 
  poorcoder Mod başvurusu
Posted by: poorcoder - 23-05-15, 18:17 - Forum: Moderatör Başvurusu - Replies (1)


Adiniz : Mustafa
Yasiniz : 16
Bulundugunuz Sehir : Adana
Internette Gecirdiginiz Ortalama Zaman : Okul Bitiyor benim bu yüzden önline sürem çok
Kaç Yıldır Cs 1.6 Oynuyorsunuz: 7 yaşımdan beri
Mod Olmak istediginiz Bölüm : Cfg - Wallhack konuları
Skype Adresiniz : Skype kullanmıyorum facebook adresim http://www.fb.com/queverd

Print this item

  SXE v15.2 Fix 4 Hatası
Posted by: Valar Morghules - 23-05-15, 18:01 - Forum: SXE Sorunlarınız - Replies (1)

[Image: attachment.php?attachmentid=10706&stc=1]
Arkadaşlar aranızda yeniyim şu hatayı alıyorum delirtecek oyun oynayamıyorum sxeli serverlere giremiyorum bu yüzden bi yardım edin lütfen:mad:



Attached Files
.jpg   CS.jpg (Size: 265.14 KB / Downloads: 169)
Print this item

  [soru] php panel kurulumu
Posted by: AhmetCM - 23-05-15, 16:27 - Forum: Panel Geliştirme - Replies (1)

Arkadaşlar forumda https://www.csplague.com/cop-kutusu/2445...panel.html adresindeki paneli indirip appserv ile kurdum şuan localhost üzerinden bağlanıyorum sorunsuz fakat bunu nasıl cs serverime bağlayacağım admin ekle bölümünü filan teşekkürler şimdiden

Print this item

  jail sunuucu
Posted by: bloody123 - 22-05-15, 23:31 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (1)

arkadaşlar jailbreak için bi server açıcam hangi sunucu açsam karar vermedim cs duragi mi oyunyoneticisi mi doluluk oranı hangisinin daha iyidir

para önemli değil

Print this item

  Rica etsem
Posted by: ErKuT - 22-05-15, 22:44 - Forum: Sohbet / Geyik - No Replies

Merhaba arkadaşlar sizden bi ricam olacak vakit ayırıp benimle bu konu hakkında yardım ederseniz çok sevinirim .

1- Bi Pro sw den neler beklersiniz ?
2- Adminlerimn nasıl olmasını istersiniz ?
3- en çok hangi mapları istersiniz ?

Rica etsem bilgilendirir misiniz Smile Teşekkürler

Print this item

  selamun aleykum
Posted by: BlackeagLee006 - 22-05-15, 14:14 - Forum: Ben Kimim - Replies (1)

adım İbrahim Server sahibi olmak istiyorum ortakta olurum ortak olmak isteyende varsa yeni sw kurabiliriz dürüst kişiler irtibata geçerse sevinirim. facebook adresim [email protected]

Print this item

  Linux üzerindeki sistemde panel
Posted by: AzraeL - 21-05-15, 20:25 - Forum: [Linux|Win] Cs 1.6 Server Kurulum - Ayarları - Replies (2)

Linux sunucuda oyun panel'ni nasıl yapabilirim yardım edebilecek biri varmı?

Uzun zamandır uğraşıyorum ama bi noktaya gelemedim Smile

Print this item

  Counter Strike 1.6 PobBot Lazım !
Posted by: Psycoowolf - 21-05-15, 15:11 - Forum: [CSTRİKE] Cs 1.6 Dosyaları İndir - Replies (1)

Arkadaşlar Cs 1.6 yüklü . Cs 1.5 de kullandığım PobBot 'u Cs 1.6 da da kullanmak istiyorum mümkünse eğer link atarmısınız ? Teşekkürler.

Print this item

  Map oylaması plugini
Posted by: MeTeTR - 20-05-15, 20:22 - Forum: Çözülmüş İstekler - Replies (11)

Merhaba, gun 20 oldugunda otomatikmen bizim belirlediğimiz mapları oylayan bir plugin yapılabilirmi ve oylamanın olacağı günü cvardan değiştirebilsek yardımlarınızı bekliyorum.
Smile

Print this item

  VPS/VDS Lokasyon Seçimi
Posted by: CrazyBOY - 20-05-15, 15:23 - Forum: [TS3] Team Speak 3 - Replies (4)

Selam arkadaşlar,VPS/VDS alırken lokasyon olarak hangi ülkeyi tercih etmemiz gerekir,mantıken teamspeak 3 girenler çoğunlukla türkiyeden o yüzden TR Lokasyon almak daha mantıklı olur diye düşünüyorum sizlerinde fikirlerini almak istiyorum.

Print this item