Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,983
» Latest member: loliga
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 25 online users.
» 0 Member(s) | 21 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,790
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 43
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 31
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 51
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,424
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 119
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,234
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,754
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 78,782
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,751

 
  Adam Oldurunce Jarjor Fulleme Plugini.
Posted by: taykor19 - 12-05-15, 18:45 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (2)

ncelikle Selamın Aleykum Benim CSDM Bir Serverim Var Adamı Oldurunce Jarjor Fulleme Plugini İstiyorum Bu Plugin Varsa Atarmısınız Arkadaşlar Teşekkur Ederim.

Print this item

  Bütün Jaillerde Bulunan T Menüsü HAKKINDA
Posted by: messert - 12-05-15, 15:09 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (9)

Merhabalar , şuanda nerdeyse bütün Jailler'de bulunan bir eklenti bu.Infernal adlı server 20 TL'ye satmaya çalışıyor , bu aç gözlülere para yedirmek istemiyorum.

Hayırsever , bilgili bir arkadaş varmı bu konuda ? Plugin'in fotoğrafı aşağıda ;

[Image: Xv49dO.png]

Forumda aradım ama bulamadım , daha önce paylaşıldıysa link verirseniz makbule geçer.

Print this item

  Yanlışlıkla Admin Permini sildim
Posted by: resultosun - 12-05-15, 01:12 - Forum: Team Speak 3 Destek - Replies (4)

Öncelikle Herkese Merhaba Sıkıntı şu ;
Perm ve odayı komple sıfırdan yapıyordum yanlışlıkla kendime perm verim derken server sahibi permini sildim perm kalmadı ve kimsede perm yok ne yapmam lazım ?

Print this item

  Plugin Düzeltim Next_file fonksiyonu
Posted by: RiverPlate - 12-05-15, 00:46 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (1)

Sunucuda Next_file Gibi Fonksiyonlar Yasak Olduğu İçin Şu Plugini Yükleyemedim Farklı Bir Fonksiyonda Bu Plugini Çalıştırmamız Veya Bu Kod Olmadan Olduğu Gibi Çalıştırmamız Mümkünmüdür ? Mümkünse Düzeltip Atarsanız Sma'sını Sevinirim

Ek'e Sma'yı Koymayı Bilmediğim İçin Kodları Pastebin'e Ekledim

KODLAR : #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #define PLUGIN "Adm - Pastebin.com

Dosya'yı Konu Altına Ekledim


.sma   Duzeltme.sma (Size: 5.58 KB / Downloads: 70)

YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM

Plugin İçeriği /sikayet yazarak adminlerin oldugu menu aciliyor ordan sikayet edilecek admin seciliyor ardından sebebi yaziliyor. rcon yetkisine sahip kisiler /sikayetgoster komutuyla bakabiliyor sikayetlere..

Print this item

  Elsonu Yaşayan Mahkuma TL VermeoTO
Posted by: 41aaa41 - 11-05-15, 18:13 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (2)

Print this item

  Ts 3 whsmc modülü
Posted by: nakoayvaz - 10-05-15, 22:30 - Forum: [TS3] Team Speak 3 - Replies (5)

Whmcs uyumlu Ts3 modülü olan arkadaşlar benimle iletişime geçebilirmi acaba. Yada paylaşabilirmi.

Print this item

  Ucretlı plugın yapan ?
Posted by: MAJESTIC GAMING - 10-05-15, 21:14 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (3)

Skype:mehmed058
Ts3: 185.59.45.114:12


Sağlam pluginci aranıyor.

Print this item

  Team Model Player
Posted by: strike01 - 10-05-15, 18:58 - Forum: VHE Teknik Yardım - No Replies

​<span style="font-family: Verdana;">Selami aleyküm Forum halkı<br>&nbsp; <br>(Counter Strike 1.6 extreme v5) Landa botlarla oyunuyorum &nbsp;30 yakın plugin indirdim bu siteden oyunu ben tamamı ile değiştirdim model,skin,plugin gibi değişlikler yalnız bazı değişlikleri düzeltemiyorum simdi oynadığım oyunda yani bilmiyorum desem daha doğru olacak bu düzeltemedim değişiklikler oyunda Team 18 tane player model seçme seçeneği var ama oyunda yaptığım değişlikler'den sonra bunlar standart hale geldi normal cs 1.6'daki gibi teamdan 4 tane model tek seçebiliyorum<br></span><br><span style="font-family: Verdana;">2.düzeltemedim değişiklik ise top15 ve statsx top15 yazıyorum botların isimleri ve istatistik görünmüyor ve aynı şekilde benim kil,hs,dead istatistiklerim'de güncellemiyor say komutunda say/rank da istatistik aynı şekilde güncellemiyor hep 0 <br>biraz vaktinizi ayırıp yardım ederseniz çok mutlu olurum gerçekten ne zaman boş vaktiniz olursa fark etmez beklerim.

Print this item

  Team Model Player
Posted by: strike01 - 10-05-15, 18:58 - Forum: VHE Teknik Yardım - No Replies

​<span style="font-family: Verdana;">Selami aleyküm Forum halkı<br>&nbsp; <br>(Counter Strike 1.6 extreme v5) Landa botlarla oyunuyorum &nbsp;30 yakın plugin indirdim bu siteden oyunu ben tamamı ile değiştirdim model,skin,plugin gibi değişlikler yalnız bazı değişlikleri düzeltemiyorum simdi oynadığım oyunda yani bilmiyorum desem daha doğru olacak bu düzeltemedim değişiklikler oyunda Team 18 tane player model seçme seçeneği var ama oyunda yaptığım değişlikler'den sonra bunlar standart hale geldi normal cs 1.6'daki gibi teamdan 4 tane model tek seçebiliyorum<br></span><br><span style="font-family: Verdana;">2.düzeltemedim değişiklik ise top15 ve statsx top15 yazıyorum botların isimleri ve istatistik görünmüyor ve aynı şekilde benim kil,hs,dead istatistiklerim'de güncellemiyor say komutunda say/rank da istatistik aynı şekilde güncellemiyor hep 0 <br>biraz vaktinizi ayırıp yardım ederseniz çok mutlu olurum gerçekten ne zaman boş vaktiniz olursa fark etmez beklerim.</span><img src="https://www.csplague.com/images/smilies/confused.png" border="0" alt="" title="Confused" smilieid="10" class="inlineimg"><img src="https://www.csplague.com/images/smilies/bira.gif" border="0" alt="" title="Bira" smilieid="13" class="inlineimg"><br><br>BUYURUN EKRAN GÖRÜNTÜLERİ<br><br>Team Model Player<br><img src="https://www.csplague.com/attachment.php?attachmentid=10663&amp;stc=1" attachmentid="10663" alt="" id="vbattach_10663" class="previewthumb"><br>/Rankstats<br><img src="https://www.csplague.com/attachment.php?attachmentid=10664&amp;stc=1" attachmentid="10664" alt="" id="vbattach_10664" class="previewthumb"><br>/top15<br><img src="https://www.csplague.com/attachment.php?attachmentid=10665&amp;stc=1" attachmentid="10665" alt="" id="vbattach_10665" class="previewthumb"><br><br>

Print this item

  Forum Kapanıyor.
Posted by: Schvvertle - 10-05-15, 11:13 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (5)

Selam;

Forum maddi sıkıntılar yüzünden büyük ihtimal ile son günlerini yaşıyor ve akşam saatlarıne dogru kapanıcak..

HERKEZE HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERIM....

Print this item