Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,982
» Latest member: Duncansef
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 373 online users.
» 0 Member(s) | 369 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
Dün, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,703
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
Dün, 17:31
» Replies: 1
» Views: 13
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 15
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 34
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,402
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 109
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,214
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,738
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 77,403
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,739

 
  Server list çıkmama sorunu
Posted by: Cresties - 28-12-15, 05:14 - Forum: Team Speak 3 Destek - Replies (1)

Arkadaşlar öncelikle merhabalar.Teamspeak 3 sunucusu Server List'te çıkmamakta.Bu durum hakkında her şeyi yaptım gerekli yetkiyi verdim fakat sorun devam ediyor.Server List'te adını aratınca çıkıyor ama normal şekilde çıkmıyor.Sebebi ne olabilir ne yapmalıyım.

Print this item

  Yardıma ihtiyacım var..
Posted by: asabiabanan - 27-12-15, 22:59 - Forum: Sohbet / Geyik - No Replies

Merhaba. Oyunyöneticisi ve Rexgamers gibi kendi istediğim ipler üzerinden başkalarına server kiralamak istiyorum. Çok değil. 25-50 civarı ip olsa yeter. Nasıl yapabilirim? Yardımcı Olurmusunuz?

Print this item

  Panele girmiyor [yardım edin beyler]
Posted by: jamoka00123 - 26-12-15, 20:29 - Forum: Soru - Cevap - No Replies

Merhaba,Ben Counter-Strike 1.6 da Linux Server Kurdum Herşeyini Hazırladım Serveri Başlattım Panele Giriyor ve Servere Rahatlıkla Giriş Yapabiliyordum Fakat Panelden Servere Restart Atınca Artık Panele Girmemeye Başladı "BU WEB SAYFASI KULLANILAMIYOR" Hatası Veriyor Fakat Servere Rahatlıkla Giriş Yapabiliyoruz.ARKADAŞLAR SERVERE KURDUĞUM PANEL BU :https://www.adasunucum.com/cssunucu-webm...dir/YARDIM YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM.

Print this item

  Şeffaf Görünümlü Bıçak. [ - bY.HayaLeT.*]
Posted by: sananeolmmal - 26-12-15, 17:46 - Forum: Bıçak (Knife) - No Replies

Evet Arkadaşlar 2 4 Gündür Uğraştığım Modeli Sizinle Paylaşmak İstedim Bu Linkten İndirebilirsiniz : İndir knife mdl

Print this item

  Teamspeak 3 Makine
Posted by: Destinyss - 26-12-15, 16:47 - Forum: Team Speak 3 Destek - Replies (1)

İyi Günler Teamspeak Sunucuları Açmak İçin Makine Almak İstiyorum Hepsi 10 Bin Gibi Fiyatlar Söylüyorlar Ucuz Satılan Yer Varmı Bildiğiniz

Print this item

  csgo server kurarken hata
Posted by: DamnCase - 26-12-15, 11:25 - Forum: [Linux|Win] Cs 1.6 Server Kurulum - Ayarları - No Replies

Serverı başlattım ancak csgo ya girip connect ipadresi yazınca girmiyor. gametracker sitesinde açık gözüküyor. Sebebi nedir?

Print this item

  Selamun Aleyküm
Posted by: DamnCase - 26-12-15, 11:22 - Forum: Ben Kimim - Replies (1)

Yeni katıldım sorunlarımı çözmek adına gelmiştim Smile

Print this item

  CS:GO Doygunluk Arttırma
Posted by: gorkemgoktug - 22-12-15, 01:29 - Forum: [CSTRİKE] Cs 1.6 Dosyaları İndir - No Replies

Beyler CS:GO da doygunluk arttırarak adamları ve silahları daha net görmenizi sağlıyor aynı şeyi windows içinde uygulayabilirsiniz .[/url][Image: 5352f2fa4d2fb.jpg]https://s6.dosya.tc/server5/1zwlha/Vibrance.exe.html

Print this item

  plugin düzenlermisiniz sma içerde lütfen
Posted by: 41aaa41 - 21-12-15, 21:16 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (3)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */#include #include #include #define PLUGIN "jb ver "#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "okan"public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("lprs_kmps","jbver")} public jbver(id) { jb_set_user_packs(tid, jb_get_user_packs(tid) + 7) }bunu düzenliyip verirmisiniz Lütfen lütfen acil

- - - - - - - - - -

Code:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */#include #include #include #define PLUGIN "jb ver "#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "okan"public plugin_init() {    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)    register_clcmd("lprs_kmps","jbver")}    public jbver(id) {    jb_set_user_packs(tid, jb_get_user_packs(tid) + 7)        }

Print this item

  dsdas
Posted by: DoubLeTake - 21-12-15, 19:49 - Forum: [MAP] Cs 1.6 Harita İndir - No Replies

https://i.hizliresim.com/dkjpBr.png123

Print this item