| Welcome, Guest |
You have to register before you can post on our site.
|
| Forum Statistics |
» Members: 87,982
» Latest member: Duncansef
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835
Full Statistics
|
| Online Users |
There are currently 185 online users. » 0 Member(s) | 181 Guest(s) Applebot, Bing, Google, Yandex
|
| Latest Threads |
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
Dün, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,703
|
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
Dün, 17:31
» Replies: 1
» Views: 13
|
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 15
|
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 34
|
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,402
|
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 109
|
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,214
|
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,738
|
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 77,419
|
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,739
|
|
|
| Takim Skor Plugin |
|
Posted by: chirkinqral - 27-11-15, 01:40 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü
- Replies (5)
|
 |
Code: #include <amxmodx>#include <amxmisc>
#include <dhudmessage>
#define PLUGIN "Team Score"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "s"
new ct_score, terrorist_score;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("TeamScore", "team_score", "a");
set_task(1.0,"score_round",_,_,_,"b")
}
public team_score()
{
new team[32];
read_data(1,team,31);
if (equal(team,"CT"))
{
ct_score = read_data(2);
}
else if (equal(team,"TERRORIST"))
{
terrorist_score = read_data(2);
}
}
public score_round()
{
set_hudmessage(0, 70, 200, -1.0, 0.02, 0, 0.5, 2.0, 0.08, 2.0, 145);
show_hudmessage(0," T %d ", terrorist_score);
set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.02, 0, 0.5, 2.0, 0.08, 2.0, 146);
show_hudmessage(0," CT %d", ct_score);
}
Takim adi yazi yerine resim koymak istiyorum mesela 'sprite' nasil yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
|
|
|
| Cs 1.6 videoda kasıyor pls |
|
Posted by: sinan26 - 26-11-15, 20:12 - Forum: [CONFIG] CS 1.6 CFG
- No Replies
|
 |
Arkadaşlar Ben daha Yeniyim Hatalarım Olursa Kb.
Cs 1.6 da ss istemişlerdi
ss çekiorlar gelmiordu
bende video cekmek istedim
fakat 200 fps alırken videoyu acınca 12 lere düşüyor ve cok kasıyor arkadaslar
sonra kendıme bir youtube kanalı actım oraya vıdeo atmak istedim ama kasmalardan dolayı video çekemedım
ŞU PROGRAMLARI DENEDIM VE KASIYOR
FRAPS
BANDİCAM
MİRİLLİS ACTİON
CAMTASİA STUDİO
HYPERCAM
BUNLARI DENEDIM VE NE YAPARSAM YAPIYIM NE KADAR KALITEYI DUSURURSEM DUSURUYUM HEP AYNI FPS YE DUSUYOR VE KASIYOR
YARDIM :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad: :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
|
|
|
| Teamspeak 3 Yatqa Programı Tanımı [Reset44] |
|
Posted by: reset44 - 25-11-15, 19:32 - Forum: [TS3] Team Speak 3
- No Replies
|
 |
Merhaba Csplague Okurları,
Uzun bir süredir forumda yoktum bu arada konularımda gitmiş tabiiki ben yeniden teamspeak 3 ' e dönmeye karar verdim .
Videoda gerekli açıklamalar yapmılmıştır uzatmak istemedim .
İyi Forumlar ...
[video=youtube;DN-LZZAENnY]https://www.youtube.com/watch?v=DN-LZZAENnY[/video]
|
|
|
| Moderatör Başvuru 25.11.2015 / Teamspeak 3 |
|
Posted by: reset44 - 25-11-15, 19:26 - Forum: Moderatör Başvurusu
- No Replies
|
 |
Adiniz : umutcan
Yasiniz : 18
Bulundugunuz Sehir : Antalya
Internette Gecirdiginiz Ortalama Zaman : 5-6
Kaç Yıldır Cs 1.6 Oynuyorsunuz: 5
Mod Olmak istediginiz Bölüm : Teamspeak 3 Genel
Skype Adresiniz : [email protected]
Onaylandığı Halde Moderatör Olamadım Birde Teamspeak 3 Üzerinden Ulaş dediler ulaşamadım kapalımı benmi yanlış giriyorum acaba _?
|
|
|
| FrageR Maç CFG Efsane Coder |
|
Posted by: FrageR - 22-11-15, 02:08 - Forum: [CONFIG] CS 1.6 CFG
- No Replies
|
 |
Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra c.s 1.6'da sizlere çok özel bir cfg hazırladım.Bu cfg her bilgisayarda farklılık gösterebilir ve bazı sorunlar olabilir ama ben bu configi ideal bir bilgisayar için özel ayar ile hazırladım.
Tamamen kendi yapımımdır.Başka yerlerde paylaşırken dikkat ediniz!!!!
Genellikle maçlarda ve bazı pro sunucularda kullandığım cfgdir.Yani şuan kendim bile kullanıyorum.
Defaulttur,öyle alias gibi saçma komutlar yoktur.
Farkı hissedersiniz.
Kullanım: RAR'ın içindeki dosyayı çıkartın. config.cfg ve userconfig.cfg adlı iki dosyayı C.S 1.6'nın kurulu olduğu klasördeki cstrike klasörüne atın.NOT: Bu arada belirttiğim klasörde başka .cfg uzantılı dosya varsa silin.Sonra oyuna girin.Cfg kendiliğinden aktif olacaktır.Eğer olmazsa konsolu açıp exec config.cfg yazın.
ÖNEMLİ NOT: Bazı serverlarda otomatik ayarlar olduğu için her servera girmeden önce veya her map değişince servera bağlanmadan önce cfgyi aktif edin.
ÖNEMLİ NOT 2 : Bu config sadece maç ve bazı pro serverlarda iş görür.Jail, Deathrun .vb yerlerde bu config ile oynamayınız.
LİNK: Dosya.tc - cretsiz, Hzl ve Kolay Dosya Paylam
Virus Total: Virus totale koydum ama bir hata aldım.Nedenini bilmiyorum ama cfg kullanmayı bilenler virus ile karşılaşmaz böyle bir dosyada.
Bir sorun olursa yorum olarak belirtebilirsiniz.
|
|
|
| Server query |
|
Posted by: darklee - 10-11-15, 21:05 - Forum: [TS3] Team Speak 3
- No Replies
|
 |
Merhaba.
üçretli ts3 kullanıyorum, server ve super admin yetkileri verilmiş. daha sonra bazı düzenlemeler için server query yetkisi laızm oldu. pek fazla anlayamıyorum epey bir araştırdım ama üçretli tslerde bu yetkiyi nasıl alabileçeğime dair bir bilgiye ulaşamadım. Lütfen bu konuda yardımcı olabilecek biri varmı. konuyu yanlış yere actıysam özür dilerim.
saygılarımla..
|
|
|
| Türklerin Yaptığı K.O Mod |
|
Posted by: 41aaa41 - 08-11-15, 09:28 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü
- Replies (3)
|
 |
Arkadaşlar Eskilerden Bazıları Bilir Ya Dangerlord Yapmıştı Knight Online Mod
Yada Başka Biri Ya O Modu Bulamıyorum Hani EXPlevel Sistemli Bir Mod du Ama bulamıyorum
özelikleri
exp sistemi vardı
pot sistemi vardı
birisini Öldürünce 1-10 Arası GOLD Kazanıyordun ....
Lütfen Yardım Ederseniz Sevinirim ....
|
|
|
|