Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,982
» Latest member: Duncansef
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 494 online users.
» 0 Member(s) | 490 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
Dün, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,704
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
Dün, 17:31
» Replies: 1
» Views: 17
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 16
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 34
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,402
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 109
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,214
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,742
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 77,583
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,740

 
  All Sxe 2015 Özel Cfg'si
Posted by: wampirus - 05-10-15, 16:57 - Forum: [CONFIG] CS 1.6 CFG - No Replies

Oyuncuların birbirlerine sattıkları bu Cfg'yi 2015 şerefine ücretsiz paylaşıyoruz.

[Image: headshot.jpg]
  • Gereksiz alias'lar kullanılmayarak Cfg'nin şişmesi engellenmiştir.

  • Rate ve Client komutları ile mermi sekmelerinin önüne geçilmiştir. Bir nevi, kodlar yardımıyla oyunu kandırıyoruz denilebilir.

  • Yaylım ateşlerinde %90 Headshot atma şansı. Düşmanı görür görmez sıktığınızda nasıl kafaya gittiğini anlamayacaksınız.

  • Atılan bombaların siyah dumanı yüzünden düşmanı göremiyorsanız artık böyle bir sorununuz olmayacak. Bombanın karartısı kaldırıldı.

  • Ayrıca Rate ayarları yardımıyla lag-loss'u yok ettik denilebilir. Kötü bir internet bağlantısında bile akıcı bir oyununuz olur.


Bunlar Cfg'nin temel özellikleri. Oyununuzu iyileştirecek diğer küçük komutları da hesaba katarsakkarşınızda kimse duramayacak.

NOT = Cfg'deki hiçbir kod sXe tarafından engellenmiyor!

DOWNLOAD = https://turbobit.net/uvjvwhib3j9w.html
Alternatif = https://hitfile.net/uagG

Kaynak = Aim.Cfg | Counter-Strike 1.6 Cfg'leri: Aim.Cfg 2014 Özel -Yeni-
BENDEN İSTEDİĞİNİZ BİŞİ OLURSA HEP YANİNİZDAYIM
BY WAMPİR

Print this item

  Air Cfg + dll + Rc aim+video
Posted by: wampirus - 05-10-15, 16:48 - Forum: [CONFIG] CS 1.6 CFG - No Replies

[video=youtube;NOqNtj5fgXE]https://www.youtube.com/watch?v=NOqNtj5fgXE[/video]
Bu Video Arkadaşlar
Buyrun Virustotal
Virustotal:https://www.virustotal.com/tr/url/dab04e...444048807/
İndir:https://yadi.sk/d/3O-Jkg3VfBkLR
RarŞifre:cyberxfinal
Arkadaşlar Benden Bu Kadar Anlatim Yapmadim Çünkü Burdaki Herkez Biliyo Ama Yinede Yapacam...
CS 1.6 DLL NASIL ÇALIŞTIRILIR
Elimizde olan dll dosyamızı 'cstrike/dlls' klasörüne atıyoruz
Daha sonra cs 1.6 oyunumuzu açıyoruz
Consolu açıyoruz ve load.dllisim.dll yazıyoruz. 'isim' yazan yere dll
ismini yazıyoruz.

Bunları yaptıktan sonra 'error' vermediyse .dll aktif edilmişti
CS 1.6 CFG NASIL ÇALISTIRILIR
- CFG Nereye Atılır

CFG dosyasını, oyunun kurulu olduğu yerdeki cstrike klasörüne yani C:\Program Files\Valve\cstrike dizinine atın.

- CFG Nasıl Aktifleştirilir

CFG dosyasını oyunun kurulu olduğu yere attıktan sonra oyuna giriyoruz.
Consolu açıp "exec cfgismi.cfg" yazip enter'a basıyoruz.
CFG boyutu büyükse 1-2 dakika yüklenmesi sürebilir. Hiçbir tuşa basmadan bekliyoruz.
CFG yüklendiğinde genellikle bir ses veya consolda kodlayan kişinin ismi/nick'i çıkar.

CS 1.6 RC NASIL ÇALIŞTIRILIR

RC Dosyası için;

RC Dosyasını açarken de bir fark yok,

Dosyamızın adı sanctuary.rc olsun

Elimizde bulunan RC dosyasını Bilgisayarım/:C/Program Files/valve/cstrike dosyasının içine atıyoruz, ve oyuna girip konsola sanctuary.rc yazıyoruz ve rc dosyamız açılmış oluyor,rahatlıkla oyuna girebiliriz.

BENDEN İSTEDİĞİNİZ BİR HACK.AİMBOT.CFG.CFGYAPMAPROGRAMI.VB SÖYLEYİN...
BY WAMPİR

Print this item

  CFG Yapma programi Turkce +SS+virustotal
Posted by: wampirus - 05-10-15, 16:32 - Forum: CFG Kodları - Replies (2)

Artık kendi cfg'lerinizi hazırlayabileceksiniz

[Image: cfg+yapma+program%C4%B1.jpg]
[Image: cfg.jpg]

Gerçekten güzel programdır..
CS için cfg hazırlama programıdır.
indir:
Artık kendi cfg'lerinizi hazırlayabileceksiniz
[Image: cfg+yapma+program%C4%B1.jpg]
[Image: cfg.jpg]

Gerçekten güzel programdır..
CS için cfg hazırlama programıdır.


VİRUSTOTAL:https://www.virustotal.com/tr/url/666c37.../analysis/
İNDİR:https://yadi.sk/d/63MeWK8v28OVe
RAR ŞİFRE:http://WWW.CSHİLE.ORG (küçük harfle)
ARKADAŞLAR HERHANGİ İSTEDİGİNİZ KOD.HACK.AİMBOT.VB YAPABİLİRİM İSTEYİN SİZ YETER....

Print this item

  DX-CFG Yapma Programı Versiyon [IV] - V[4] - FX [SS+] Yeah
Posted by: wampirus - 05-10-15, 16:25 - Forum: CFG Kodları - Replies (1)

Merhaba arkadaşlar ben Ahmet "VicareN" Doğu. Size kendim C# dili ile yaptığım config yapma programını'nın Versiyon IV (4)Versiyonunu sunacağım.

Programın ;
Adı : DX-CFG Creator
Yapılma Süresi : 4 Saat
Yapımcısı : Ahmet "VicareN" Doğu
Sürümü : V4.0
İletişim : Linkleri görebilmek için Kayıt olun veya Giriş yapın
İletişim : Skype : TheVicareN

Programın Amacı ?

Öncelikle programı cfg(config) yapmayı bilmeyen arkadaşlarım için hazırladım. Programın kullanışı gayet kolay ve açıktır.

Program Nasıl Çalışır ?

Arkadaşlar programımız sizin programı açıp, üzerinde ayar yapıp "OLUŞTUR" butonuna basınca masaüstümüze "dx.cfg" adlı
bir cfg dosyası oluşacak ve içinde sizin oluşturduğunuz ayarlar bulunacaktır.

Programın Özellikleri
Arkadaşlar V[IV] (4) Sürümünde;

+ Bıçak Sol, Silah Sağ Bugu Fixlendi.
+ Sprey Tipleri Eklendi.
+ Sprey Renkleri Eklendi.
+ Sprey Resimleri Eklendi.
+ Ekstra Sesler Eklendi.
+ Hızlı Awp Script eklendi.

Program Screenshot (SS)
[Image: pwqc5.png]
[Image: pwq5k.png]

Program İndirme Link
DX-CFG CREATOR V[IV]


Referanslar
Ahmet Dalton : Hızlı AWP Scripti.
CaCa : Duvar arkası kan.
Dynamic : Sessiz Defuse.
Koray Samet : Program müziği.

Sizlere teşekkür ederim arkadaşlar.

Yorum yapmayı eksik etmeyin arkadaşlar. Hepinize Teşekkür Ederim. Emeğe saygı lütfen.

Print this item

  THT ÖZEL Cs Skinler
Posted by: wampirus - 05-10-15, 13:33 - Forum: [MODEL] Cs 1.6 Skin Bölümü - No Replies

Selamün Aleyküm Arkadaşlar Bugün THT Cs Skin Çalışması Yaptım Eğer Sizde Kullanmak İsterseniz Buyurun [Image: smile.gif] Skinler Kendime Aittir
AWP SKİN FOTOĞRAFI
[TABLE="class: thead, width: 500"]
[TR]
[TD="width: 20"][Image: wol_error.gif][/TD]
[TD]Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[Image: 1yVgW1.png]

AK-47 KELEŞ SKİN FOTOĞRAFI
[TABLE="class: thead, width: 500"]
[TR]
[TD="width: 20"][Image: wol_error.gif][/TD]
[TD]Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[Image: mP4kAy.png]

M4-A1 SKİN FOTOĞRAFI
[TABLE="class: thead, width: 500"]
[TR]
[TD="width: 20"][Image: wol_error.gif][/TD]
[TD]Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[Image: n7jW3g.png]

KNİFE (BIÇAK) SKİN FOTOĞRAFI
[TABLE="class: thead, width: 500"]
[TR]
[TD="width: 20"][Image: wol_error.gif][/TD]
[TD]Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[Image: 8gPd7V.png]

BOMBA SKİN FOTOĞRAFI
[TABLE="class: thead, width: 500"]
[TR]
[TD="width: 20"][Image: wol_error.gif][/TD]
[TD]Bu resim yeniden boyutlandırılmıştır, tam halini görmek için tıklayınız.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[Image: QAv7dV.png]

ARKADAŞLAR SKİN ÇALIŞMAM DEVAM EDECEKTİR SKİNLERİ RAR İÇİNE EKLEDİM LİNK ALT KISIMDA SKİNLERİ CS NİN KURULU OLDUGU YERE GİRİN cstrike tıklayın models klasörünün içine atın ve silahlarınız fotoğraflardaki gibi olcaktır [Image: smile.gif] BİR TEŞEKKÜR İSTERİM [Image: biggrin.gif]
SKİN LİNK : https://s5.dosya.tc/server2/jicsss/models.rar.html

Print this item

  ödül almiş cfg bestcfg
Posted by: wampirus - 04-10-15, 19:00 - Forum: [CONFIG] CS 1.6 CFG - Replies (1)

ARKADAŞLAR ÖDÜL NERDEN ALDI:http://WWW.CSHİLEGEN.TR'DEN EN İYİ CFG ÜNVANI ALDİ

Cfg Min İçinde +3 Cfg Vardır Hepside AİM POWER dir Hepsi Denenmiştir...
Özelllikleri:
!! %100 yüksek aim , %100 yüksek perfomans ve %100 rahat kill’ler
alacağınızın garantisini verebilirim.

!! Her şey bir yana M4A1 ile susturucusuz NoSpread’ın tadına
varacaksınız.

!! Deagle kullanmak hiç bu kadar zevkli olmamıştır emin olun.
!! Ak47 Kullanmasını bilen zaten durdurulamaz.
!! Famas 3 lü atışta HS oranı oldukça arttırıldı.
!! Usp seri atışta rahat kill alacaksınız.
!! Oyunun genel ayarları ile oynanmamıştır. Tamamen defaulttur.
!! HS oranı , Damage oranı, NoSpread oranı ve Aim oranı gözle
görülür şekilde arttırılmıştır ve rahat bir oyun
sunulmuştur.
Ve Dahası
UYARI:Cfg yi Her Aktif Ettiğinizde konsola hud_saytext 1 yazacaksınız.
Ayarları Default Yapacaksınız Ve Tadını Çıkaracaksiniz...
İndir:



Dosya.tc - cretsiz, Hzl ve Kolay Dosya Paylam

RAR ŞİFRESİ:wampir
İçindekiler:Bestv1.Bestv2.Bestv3.
WAMPİR GURURLA SUNAR
+1 Frag Ve Teşekkürsünz Kullanana Haram Olsun...

Print this item

  Bedava Jailbreak Menüsü Buyurun
Posted by: wampirus - 04-10-15, 15:28 - Forum: [PLUGİN] Sizden Gelen Cs 1.6 Eklentileri - Replies (7)

Plugin Adı : JB Menu

Plugin Versiyonu : 1.2

Açıklama :

Bu shopu aslında yapmamın sebebi https://www.csmodders.com/Forum/jailbrea...okme-yok)/ bu shop csdurağı sunucusunda çökme yaratıyordu.Bunun sebebi csdurağı sunucusunun cpu sunu %30'lara düşürmesidir.O yüzden bu shopu yaptım.Eğer herhangi bir bug veya hata bulursanız yorum olarak atarsanız gerekli düzeltmeler yapılır.Eklenti arada bir güncelleyeceğim.

Loglar :

V 1.0 => Eklentinin ilk verisiyonu

V 1.1 => Bunny menusü eklendi.Gardiyan dondur ve hücre aç görevlere bağlandı.

V 1.2 => Şanslı adam mesleği 8 kez hayatta kal görevine bağlandı.T Shop ve isyan menüsü araç gereç menüsü altına toplandı.Araç gereç menüsüne slot menüsü eklendi.

Menünü Genel Görünümü:

[Image: BZ50jD.png]

Markette klasik modeller var. Değiştirecektim ama malasef ses kartım bozuk olduğundan modellere ellemedim.Ama modelleri ilerki sürümlerinde değişiceğim.

Araç Gereç Menüsü

[Image: WVLZmE.png]

T Shop :

[Image: 9VAWd9.png]

Isyan Menu :

[Image: lkpPqk.png] [Image: mGpgNR.png]

Görüldüğü gibi bazı eşyaların yanında görevi tamamla yazıyor. Yani sadece jbnizle alamıyorsunuz.O iteme ait görevleri yerine getirince açabiliyorsunuz.

Slot Menü

[Image: 6ZLkON.png]
Oyun İçi Ayar:

[Image: 39MWpO.png]

Görev Menu

[Image: mGpgZ0.png]

Meslek Menu:

[Image: 4Lvk5Y.png]

Bunny Menusu:

[Image: oApq4R.png]

Rar Şifresi: JbShop-CsModders.COM
İndir:https://my.pcloud.com/publink/show?code=...s0w5zJfv1y


- - - - - - - - - -

Rar Şifresini Elinizle Yaziniz

Print this item

  Moderatör başvurusu
Posted by: wampirus - 04-10-15, 14:48 - Forum: Moderatör Başvurusu - No Replies

Cs 1.6 sorunlar ve hakkında bilgi
mesela:
Sistem gereksinimleri
oyun içi sorunlar
hakkında bilgiler
nasıl silah alınır
bunun gibi şeyler yapacağım boyle bir sayfa kurmak istiyorum elimden geleni yapacam
not: Bana güvenebilirsin 4 gün önce burya kayıt oldum şimdiden +80 mesaj yaptım +70 konu açtım
lutfen kardeş
birileride beni desteklerse sevinirim

Print this item

  Cs Sw + Panel Kurma
Posted by: wampirus - 04-10-15, 14:39 - Forum: Panel Geliştirme - No Replies

[video=youtube;CR7c8mPX8qc]https://www.youtube.com/watch?v=CR7c8mPX8qc[/video]
Video Benim Değildir...
Burdan İndir:PANEL VE AMX MOD GÜNCELLENDİ 19.01.2015- AYDA BİR GÜNCELLENECEKTİR.
PANEL V5 LİNK GÜNCELLENDİ 19.01.2015: Hem Kısalt Hem Kazan
AMX MOD DA EKLENDİ ve Güncellendi 19.01.2015: Hem Kısalt Hem Kazan
LİNKLER REKLAMLIDIR BUNUN İÇİN LİNKE TIKLAYIP REKLAM ÇIKACAM SONRA KAPATIN LİNKE TEKRAR TIKLAYIN SAĞDA 5 SANİYE GÖSTERECEK O DOLDUGUNDA REKLAMI GEÇ E BAS İNDİR

Print this item

  Klavye Sorunu Düzeltme
Posted by: wampirus - 04-10-15, 14:31 - Forum: CS Soru - Cevap - No Replies

BUYURUN:
Merhaba Arkadaşlar Bu Sorun Çok Yaygınlaştı Artık Ama Bazı Arkadaslar
Hala Yapmakta Güçlük Çekiyorlar Resimli Anlatayım
Dedim Başlayalım

1) Masaüstümüzde Bulunan Cs 1.6 Kısayoluna Çift Tıklayarak Açalım

2) Ayarlar "Options" Sekmesine Tıklayalım

3) Ordan Keyboard Tıklayalım
[Image: krVPa9.jpg]


4) İngilizce Kullananlar İçin Use Default Olucak

5) Çıkan Uyarıya Ok Diyoruz

6) Uygula Tamam Diyoruz Oldu Bitti

7) İngilizce Menüde Aplly Oke Diyoruz Sorun Çözüldü
+1 FRAG PLS VE TEŞEKKÜR

Print this item