Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ne olmuş ya buralara
#1
selam gençlik uzun zamandır yoktum map yapmayı unuttum yemin ederim 2 yıl aradan sonra çok değişen bir şey var mı yazınız efendim Smile)
[Image: imzaad.png]


[Image: 968922_406489959464662_1132919287_n.jpg]
Bu konuda yardım lazım olanlar ulaşabilirler:

Pelerin
Map

MappeR RizeLea53/Profesyonel Map Yapımı

İletişim:

Rolleyes

VHE İmza
Reply
#2
2 yıl o arada ; Schwertle evlendi. NiCoMeDiA nişanlandı. Cs'yi bıraktılar. Diğer adminler başka oyunlara başladı. Site kendi halinde gidiyor.
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Mine Craft Yaptigim Calisma Nasil olmus freezmen 20 5,377 14-07-15, 22:41
Last Post: kalamura18
  VHE Teknik Yardım Bölümü Nasıl Olmuş xcasusxx 6 3,727 17-11-13, 18:28
Last Post: xcasusxx
  Forum Harika Olmuş DaRq 2 3,005 03-06-13, 02:01
Last Post: DaRq

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,980 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,751 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,707 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,182 görüntülenme, 23 cevap