Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Botlarla Zombi Oynarken Admin Olma?
#1
Arkadaşlar By.Seckin'in Paylaştığı Zombi Modu Kurdum Herşey İyi Güzel Oynuyorum Botlarla Zombi Modu Ama Adminlik Yok.Yani Yetki Yok.Oyunda istediğim modu başlatamıyorum.Nasıl Yapcam?
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Admin.amxx Sorunu Adminlik Sorunu ada kinq 4 4,497 16-03-16, 23:45
Last Post: kad2kad
  Gametracker Server Manager Olma? cshoter 0 3,219 08-06-15, 14:29
Last Post: cshoter
  Admin.amxx Plugin içine bişeyler yazılıyor adammm 1 3,070 08-07-14, 17:58
Last Post: adammm

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Centos 7 port sorunu — 26,599 görüntülenme, 1 cevap
Steam id ye ban nasıl atılır? — 17,899 görüntülenme, 8 cevap
Oto servera girme — 14,415 görüntülenme, 14 cevap
Koyu yesıl radar — 13,424 görüntülenme, 1 cevap
Klavye Sorunu Düzeltme — 12,006 görüntülenme, 0 cevap