Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
JTS3ServerMod plugini ile sıkıntım var :(
#1
merhabalar arkadaşlar sunucuma JTS3Servermod 3.6.6 bot pluginini kurdum ama sunucuma 1 den fazla bot giriyor resimdeki gibi

resim ;

[Image: NLcMN09.png]
toplam 5 bot bağlanmış hoş geldin mesajı falan attıgı zaman bazen isim blood bot degilde serveradmin falan oluyo bayagı sıkıntı oluyor

acaba istemeden config ayarlarıyla falan mı oynadım önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler Smile
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Teamspeak 3 Oto Mesaj Plugini Workama 1 13,441 12-10-16, 15:46
Last Post: mehmet1905
  /ts3 Plugini 2015 RevoLutioNs 0 3,105 12-04-15, 19:21
Last Post: RevoLutioNs

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
TeamSpeak 3 Oda Şekilleri — 129,320 görüntülenme, 9 cevap
TeamSpeak3 | İkon Paketi [TOPLU] — 123,338 görüntülenme, 41 cevap
Ts3 - toplu poke,çekme,kickleme — 94,530 görüntülenme, 60 cevap
TeamSpeak 3 Yetki Sistemi [Yeni Açıksız] — 51,612 görüntülenme, 18 cevap
TeamSpeak3 Toplu Yedek Seti — 51,032 görüntülenme, 35 cevap