Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Serverımde hata alıyorum
#1
Arkadaşlar sıkıldım artık kimse bakıp yazmıyor cevapta vermıyor serverimde insanlar duvara yaklasıp zıplayınca havada takılı kalıyor BUG var yanı
Ve ayrıyetten panelde eklentı hata logları diye birşey var orda gereksiz gereksiz hatalar var yukledıgım eklentılerde bısey yoktu bugun bi baktım sw çökmelere başladı durmadan sw çökuyor.. Yardım ederseniz sevinirim destek panelı sagolsın verdık parayı yardımcı olmuyorlar
HATA LOGLARI SUNA BENZER
L 08/11/2018 - 17:19:48: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 08/11/2018 - 17:19:49: [AMXX] Run time error 4 (plugin "xpmod.amxx") - debug not enabled!
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Cs Hata Mod_LoadBrushModel Master23 5 6,620 20-10-15, 15:56
Last Post: PPAiLesi
  cs 1.6 loghornda revemenu hatası alıyorum yardım Anlboz 1 7,695 06-04-15, 19:54
Last Post: RevoLutioNs
  Counter hata verıyor acılll!!! Yarddımm koraybaba233 2 7,942 21-02-15, 16:45
Last Post: hahamanyakba

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Admin Olarak Playerden Ss Alma — 86,632 görüntülenme, 26 cevap
Cs 1.6 NİCKLER — 53,837 görüntülenme, 3 cevap
Aim Geliştirmek !! %100 Kanıtlı | DAL İÇERİ !! — 52,761 görüntülenme, 6 cevap
Cs 1.6 Crosshair Renk Değerleri ! — 46,608 görüntülenme, 0 cevap
Cs 1.6 Clan Tagları — 45,341 görüntülenme, 10 cevap