Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Model Oluşturma (Dikkat Yapma Değil!)
#1
S.a arkadaşlar 2014 e kadar falan pelerin kullanılıyodu.sonra ne olduda kalkan yaygınlaştı. Yani kalkanı kim nasıl yaptı. Bi program ismi verirseniz sa
Evinirim.
Reply
#2
Programın İsmi Valve Hammer Editor
Reply
#3
Valve Hammer Editorle Model Text dosyalarını değiştirebiliyorsun. Milkshake'miydi neydi öyle bir programla model çiziliyor fakat çok zor.
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  El Model kanun67 1 3,195 05-07-15, 17:06
Last Post: trkcrw
  C4 psp şeklinde model [new 07.02.2015] KutsalDamage 0 3,568 08-02-15, 00:59
Last Post: KutsalDamage
  Zombi Espace Model Yardım kekaobis 0 3,204 04-09-14, 15:32
Last Post: kekaobis

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Kırmızı Admin Şapkası — 51,561 görüntülenme, 160 cevap
CSPlague Admin Kalkan. — 48,346 görüntülenme, 36 cevap
15 Tane Şapka CSPlague.com //DeaTReX — 41,561 görüntülenme, 144 cevap
Serveriniz İçin Süper Bir Pelerin Kendi Yapımım %100 — 40,389 görüntülenme, 144 cevap
Degisik Sapka Modeli! — 35,866 görüntülenme, 137 cevap