Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drshop
#1
Sevgili kardeşlerim pluginer arkadaşlar ben şöle birşey isitom bir menu olcak altta sarı renkte shopu acmak için b ye bas yazcak b ye basınca acılcak mesela oraya slotol radyodinle drshop felan filan olcak yapabien varmı veya bu pluginleri birleştirip yollayabilen sma olarak veya tag verem
tag daRk '
Reply
#2
yapcak kimse yokmu yhaw
Reply
#3
Çıkar belki bende alim Big Grin
Tek Hedefim
[Image: sigpic10653_1.gif]

50 Mesaj[√] 100 Mesaj[√]
150 Mesaj[√] 200 Mesaj[√]
250 Mesaj[X] 500 Mesaj[X]
1000 Mesaj[X] 2000 Mesaj[X]
Reply
#4
valla saborsozşolşa bekliyorum
Reply
#5
+++++ konu güncel
Reply
#6
++++++ güncel
Reply
#7
++++ güncel
Reply


Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,057 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,456 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,260 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 42,620 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,278 görüntülenme, 8 cevap