Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LoudLy - Özgür
#1
Adım Özgür fakat soyadım önemli değil.20 yaşındayım.2 yıldır CS oynuyorum fakat bayağı bir birikimim oluştu.Forumun ilk üyelerindenim.Bir zamanlar moderatörlük de yaptım fakat ilgilenemediğim için çıkarıldım.İyi forumlar diliyorum.
İmza yok parmak bassam olur mu ?
Reply
#2
1. parmak eskidendi kardeşim artık elektronik imza var.
2. soyadın önemli değilse neden yaşıyon la?
3. özgür değilsin sen özgür olsan soyadını söylerdin
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  LoudLy- LoudLy 3 2,562 26-02-13, 18:43
Last Post: KissMy
  Kim bu adam --> LoudLy LoudLy 3 2,892 26-12-11, 01:18
Last Post: NiCoMeDiA

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Konu Açmadan Okuyunuz! — 33,973 görüntülenme, 9 cevap
NiCoMeDiA — 18,080 görüntülenme, 41 cevap
Merhaba - Android34 — 13,745 görüntülenme, 4 cevap
Herkese Merhaba Ben fenerbahce07... — 9,540 görüntülenme, 38 cevap
Merhaba Beyler — 8,878 görüntülenme, 4 cevap