Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LoudLy-
#1
Foruma kaydolan 8. kullanıcıyım.Eskiden burada moderatörlük yaptım fakat okul vs. yüzünden sürdüremedim.Bir süre profesyonelce mapperlık ve modelcilik yaptım."KnuckLes Gaming" adı altında Jailbreak modunda TR 5.liği görmüş bir klanın sahipliğini yaptım.
İmza yok parmak bassam olur mu ?
Reply
#2
Üye numaran : 26
Reply
#3
berkanmtn seninki kim bilir kaçbin küsür ken sen burda 8 ile 26 nın arasındaki lafı mı yapıyorsun ahaha Smile
İmza yok parmak bassam olur mu ?
Reply
#4
LoudLy dateline='' Wrote: berkanmtn seninki kim bilir kaçbin küsür ken sen burda 8 ile 26 nın arasındaki lafı mı yapıyorsun ahaha Smile
İyiymiş Big Grin
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  LoudLy - Özgür LoudLy 1 2,190 14-10-12, 14:25
Last Post: Eien
  Kim bu adam --> LoudLy LoudLy 3 2,893 26-12-11, 01:18
Last Post: NiCoMeDiA

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Konu Açmadan Okuyunuz! — 33,989 görüntülenme, 9 cevap
NiCoMeDiA — 18,223 görüntülenme, 41 cevap
Merhaba - Android34 — 13,746 görüntülenme, 4 cevap
Herkese Merhaba Ben fenerbahce07... — 9,653 görüntülenme, 38 cevap
Merhaba Beyler — 8,895 görüntülenme, 4 cevap