Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Protocol Hatası
#1
S.a arkadaslar baslıktaki gibi dproto kurmama rağmen düzelmedi

Steam server kurunca nosteam giremiyor
NoSteam server kurunca da steam giremiyor.
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  mod hatası google699 1 4,578 25-04-17, 17:05
Last Post: WhoAmI
  OpenGl Hatası luttfen yardım godfrey 4 8,705 25-04-17, 17:00
Last Post: WhoAmI
  Cl_FlushEntityPacket hatası haLiLtkn 1 7,350 25-04-17, 16:31
Last Post: WhoAmI

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Centos 7 port sorunu — 26,585 görüntülenme, 1 cevap
Steam id ye ban nasıl atılır? — 17,846 görüntülenme, 8 cevap
Oto servera girme — 14,396 görüntülenme, 14 cevap
Koyu yesıl radar — 13,423 görüntülenme, 1 cevap
Klavye Sorunu Düzeltme — 12,005 görüntülenme, 0 cevap