Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ben Kemal [Editor] Gel Bi Tanışalım :)
#1
Merhabalar Ben Kemal [Editor] Fragmanlarım Plugicilerim , Mapperlerim , Ts Düzenleme , WEB Tasarım , Fragman Ekibim Vardır Smile
Counterda Beni "İntrocu" Diye Bilirler Çoğu Serverda Çalıştım.Ben oyunlara para yatırıp başkasını parasını çalmadım.Hiç Bir Oyunda Kul Hakkı İşlemedim.
Eğer İşledin Diyen Varsa Geslsinler Bi Tanışalım 20 Kasım 2013 Tarihinde Editorlugum 4. yılına girdim.


Bana Ulaşmak İsteyenler Mesaj Yazmanız Yeterlidir.
Grubumuzun Tagı [Editor]'dür.
Mapper veya pluginci vb. işlerden anlayan kişiler grubumuza gelebilir grubumuz 11 kişiden oluşmaktadır.
Sevgilerimle,Kemal [Editor]
Reply
#2
Hoşgeldin kardo Big Grin
Reply
#3
h.b. Smile
Reply
#4
Hoşgeldin...
İletişim;

Steam Profil

Reply
#5
h.b. Big Grin ortama alışkanlık yapmaya çalışıcam walla Smile
Reply


Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Konu Açmadan Okuyunuz! — 33,985 görüntülenme, 9 cevap
NiCoMeDiA — 18,188 görüntülenme, 41 cevap
Merhaba - Android34 — 13,745 görüntülenme, 4 cevap
Herkese Merhaba Ben fenerbahce07... — 9,612 görüntülenme, 38 cevap
Merhaba Beyler — 8,887 görüntülenme, 4 cevap