Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yardım pls
#1
Teamspeak3 ümde oda kuruyorum daha sonra oda sahipleri girmeye calıştıgında giremiyorlar.

Gelişmiş ayarlarda solu Limitsiz Sağı aileye bağlı yapıyorum olmuyor.ve lütfen kayıt olunuz olan arkadaşlar odalara girebiliyor.

Cok acill pls

Konu 2 ..

Admin server query ve sunucu sahibi yetkilerim var ve hiç yetkisi olmayan birini 1 saniyeligine banlayamıyorum..

Not : 2 konu acmak ıstemedım.Food sayılmasın diye.

Dipnot : Acil yardım pls
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [YARDIM]TeamSpeak3 Lgsl Kurulumu hakikat94 12 9,011 29-06-16, 15:42
Last Post: salihclskn
  TeamSpeak 3 Yedek YARDIM jombit78 3 4,567 06-02-16, 23:05
Last Post: TeamSpeakEvi
  Acil Yardım Lütfen heartles39 1 3,791 12-12-15, 03:27
Last Post: Cresties

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,750 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,411 görüntülenme, 3 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,582 görüntülenme, 11 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,491 görüntülenme, 1 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,843 görüntülenme, 4 cevap