Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yardım pls
#1
Teamspeak3 ümde oda kuruyorum daha sonra oda sahipleri girmeye calıştıgında giremiyorlar.

Gelişmiş ayarlarda solu Limitsiz Sağı aileye bağlı yapıyorum olmuyor.ve lütfen kayıt olunuz olan arkadaşlar odalara girebiliyor.

Cok acill pls

Konu 2 ..

Admin server query ve sunucu sahibi yetkilerim var ve hiç yetkisi olmayan birini 1 saniyeligine banlayamıyorum..

Not : 2 konu acmak ıstemedım.Food sayılmasın diye.

Dipnot : Acil yardım pls
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [YARDIM]TeamSpeak3 Lgsl Kurulumu hakikat94 12 9,014 29-06-16, 15:42
Last Post: salihclskn
  TeamSpeak 3 Yedek YARDIM jombit78 3 4,569 06-02-16, 23:05
Last Post: TeamSpeakEvi
  Acil Yardım Lütfen heartles39 1 3,792 12-12-15, 03:27
Last Post: Cresties

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,753 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,412 görüntülenme, 3 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,587 görüntülenme, 11 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,491 görüntülenme, 1 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,845 görüntülenme, 4 cevap