Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cs Server Protocol 47-48 hatası.
#1
Arkadaşlar ben bir kaç yıl önce cs server kurmuştum baya bi geliştirmiştim. Baya bir şey biliyorum. Tekrar kurmak istedim. Ben o zamanlarda hlds update tool mu ney ondan kurmuştum herhalde şimdi ismi değişmiş. ve kurduktan sonra rew crew ile serveri non steamların girebileceği hale getirdim diye hatırlıyorum. Serverıma cs 1.6 yı ve v23 patchi kurdum masaüstüne kısayol oluşturup gerekli ayarlari yaptim kısayolda ip vs. Fakat steam üzerinden bu servera giremiyorum 47-48 protocol hatası veriyor. Dproto yuda yapamadım failed diyor meta list yazınca. Herşeyi olması gereken yerine attım dproto dll li metamodda çalıştırdım cfg yi server.cfg de çalıştırdım. Fakat kurduğum halde çalışmadı ve hala giremiyorum protocol 47-48 hatası veriyor. Ayrıca kullandığım cs orjinal cs dir. Diğer bir çok servera orjinal cs ile girebiliyorum kendi serverıma nasıl girebilirim ve oyuncuların nasıl girmesini sağlarım ????
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  cs 1.6 vpsye server kurabilecek arkadaşa ortaklık xxxdegil 1 3,492 22-09-16, 23:27
Last Post: kinq6134
  Server - Fast Download Problem cengiz61 1 3,953 09-09-16, 22:23
Last Post: csmooder1995
  Server kurdum c4 kuramadım wornult 1 3,995 09-09-16, 22:22
Last Post: csmooder1995

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
cvar nedir ? — 9,789 görüntülenme, 6 cevap
DEDİCATED SERVER'ıma harita atmak istiyorum. — 9,141 görüntülenme, 3 cevap
CS 1.6 [ Server Girememe Sorunu ] — 8,553 görüntülenme, 2 cevap
Evden sw kurdum bi ufak hata var!!! — 7,709 görüntülenme, 10 cevap
CS 1.6 Server Kurmak [OyunYoneticisi vb. Gibi] — 7,419 görüntülenme, 8 cevap