Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[HP Hakkında] Cod hp sisteminden
#4
Herşey iyi güzel eyvallah yardımcı oluyorsun bir çok kişiye fakat dikkatimi çeken şey tanıdığın olsun olmasın herkese böyle bi aslanım, koçum yaklaşımında bulunuyorsun diğer kişiler beni ilgilendirmez fakat ben öyle şeylere tahammül edemem bana karşı öyle sözler sarfetmezsen memnun kalırım. Bu arada teşekkürler

---------- Alttaki Mesaj Zamani 15:31 ---------- Önceki Mesaj Zamani 15:13 ----------

Güzel olmuşta can sıkan iki nokta var birincisi hp ne kadar azalırsa azalsın ekranın kırmızı olması aynı oluyor ve göz alıyor bunu şöyle yaparsan iyi olabilir mesela 1 hp gittiğinde fazla bi kırmızılık olmasın böyle 10 - 10 hp düştükçe kırmızılık artsın en son hp 10 un altına düştüğünde şimdiki ayarladığın kırmızılıkta olabilir ikincisi ise hp 100 iken 99 olunca ekran kırmızı kalıyor şimdiden teşekkürler
Reply


Messages In This Thread
Cevap: [HP Hakkında] Cod hp sisteminden - by Furkan Dize - 15-10-12, 16:31

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  ZP Kodları Hakkında Soru Pecko 7 3,417 25-01-14, 20:05
Last Post: Pecko
  Formatex Menu Hakkında balcan2744 11 6,077 15-11-13, 16:39
Last Post: JDM
  [JB] JB Admin Paneli Hakkında Furkan Dize 13 5,061 01-11-12, 02:17
Last Post: DeaTReX

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,073 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,501 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,291 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,901 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,328 görüntülenme, 8 cevap