Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[HP Hakkında] Cod hp sisteminden
#13
Evet haklısında şey bu 10 hpnin altına düşünce acaip çok kızarıyor :S Onu azaltabilir misin böyle adam madam gözükmüyor adam resmen çok garip oluyor Big Grin Onu ayarlayabilrsen iyi olur bu arada senin bi fikrin var mı hani şöyle yapsam daha hoş olur gibisinden ?
Reply


Messages In This Thread
Cevap: [HP Hakkında] Cod hp sisteminden - by Furkan Dize - 16-10-12, 20:39

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  ZP Kodları Hakkında Soru Pecko 7 3,417 25-01-14, 20:05
Last Post: Pecko
  Formatex Menu Hakkında balcan2744 11 6,075 15-11-13, 16:39
Last Post: JDM
  [JB] JB Admin Paneli Hakkında Furkan Dize 13 5,057 01-11-12, 02:17
Last Post: DeaTReX

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,067 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,479 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,279 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,559 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,307 görüntülenme, 8 cevap