Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[HP Hakkında] Cod hp sisteminden
#14
istersen kırmızıyı kaldırıp deprem koyabilirizde oda adam vurmayı engeller Smile) şuanlık bir düşüncem yok eğer istersen sadece 20 HP nin altına düşünce kırmızı ekran gelsin ?
Reply


Messages In This Thread
Cevap: [HP Hakkında] Cod hp sisteminden - by к4dανяα - 16-10-12, 21:27

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  ZP Kodları Hakkında Soru Pecko 7 3,417 25-01-14, 20:05
Last Post: Pecko
  Formatex Menu Hakkında balcan2744 11 6,017 15-11-13, 16:39
Last Post: JDM
  [JB] JB Admin Paneli Hakkında Furkan Dize 13 4,983 01-11-12, 02:17
Last Post: DeaTReX

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,058 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,459 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,261 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 42,744 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,285 görüntülenme, 8 cevap