Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[HP Hakkında] Cod hp sisteminden
#15
evet öyle olabilirde dediğim gibi kırmızılık böyle etrafı görmeyi engelliyecek şekilde olmazsa güzel olur birde ses sürekli geliyor böyle saniye arasıyla ses belli olsa olmazmı çünkü bazen komutcunun ses az oluyor o sesle komutcunun sesi karışık falan Smile onuda ayarlayabilrsen iyi olur ayarlayamazsan canın sağolsun
Reply


Messages In This Thread
Cevap: [HP Hakkında] Cod hp sisteminden - by Furkan Dize - 16-10-12, 21:43

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  ZP Kodları Hakkında Soru Pecko 7 3,417 25-01-14, 20:05
Last Post: Pecko
  Formatex Menu Hakkında balcan2744 11 6,017 15-11-13, 16:39
Last Post: JDM
  [JB] JB Admin Paneli Hakkında Furkan Dize 13 4,983 01-11-12, 02:17
Last Post: DeaTReX

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,058 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,459 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,261 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 42,747 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,285 görüntülenme, 8 cevap