03-11-12, 05:54
beyler 512 kişilik yapamıyorm sunucuyu sureklı rededıyolar basvuruyu lisans ıcın cozum ureten yardımcı olabılıcek arkadaslar varmıdır.
|
teamspeak3 lisans sorun
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
teamspeak3 lisans sorun - by Sahtiyan - 03-11-12, 05:54
Cevap: teamspeak3 lisans sorun - by berkanmtn - 03-11-12, 11:43
Cevap: teamspeak3 lisans sorun - by reset44 - 03-11-12, 11:51
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| server listesi sorun | mrgaming | 0 | 5,816 |
05-02-18, 10:18 Last Post: mrgaming |
|
| Teamspeak3 Yedek Acil. | Copyz | 2 | 9,862 |
08-01-17, 18:33 Last Post: Moshimoto11 |
|
| [YARDIM]TeamSpeak3 Lgsl Kurulumu | hakikat94 | 12 | 8,968 |
29-06-16, 15:42 Last Post: salihclskn |
|