Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auto Exec ( Otomatik Aç ) ( Oto CFG açma diyelim )
#14
güzel
Herşeyim CSPLague İçin
Tek Hedefim
[Image: B8BG.png]

İletişim:[email protected]
Facebook:https://www.facebook.com/FearLinesS
ask.fm:https://ask.fm/kenanozdmrr
Counter Strike Nick:Headshotter


CSP Signatür
Model İmza

Teşekkürlerinizi ve Replerinizi Eksik etmeyin.
Teşekkür Etmek İçin Tıkla !


Reply


Messages In This Thread
Cevap: Auto Exec ( Otomatik Aç ) ( Oto CFG açma diyelim ) - by hams1 - 09-11-12, 20:45

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Cs 1.6 Port Açma TP-LINK [%100] Berk1323 3 13,787 14-08-17, 08:51
Last Post: ahmettoprak01
  15 El Sonra Otomatik VOTEMAP Şeklinde Oylama Mamyy01 0 4,277 21-05-17, 22:51
Last Post: Mamyy01
  CS otomatik servere bağlanma[ÇÖZÜMÜ] Colder 0 4,478 26-08-15, 03:57
Last Post: Colder

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Admin Olarak Playerden Ss Alma — 86,352 görüntülenme, 26 cevap
Cs 1.6 NİCKLER — 53,803 görüntülenme, 3 cevap
Aim Geliştirmek !! %100 Kanıtlı | DAL İÇERİ !! — 52,730 görüntülenme, 6 cevap
Cs 1.6 Crosshair Renk Değerleri ! — 46,584 görüntülenme, 0 cevap
Windows 7 Oyunlarda Tam Ekran Sorunu %100 Çözüm — 45,283 görüntülenme, 12 cevap