Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CS 1.6 Hs Atınca Resim Otomatik Resim Çekme
#24
fenerbahce07 dateline='' Wrote: Konuya Yorum Yaptığınızda Zaten Zip Dosyasını Göreceksiniz . Programın Çalışabilmesi İçin Bilgisayarınızda FrameNetwork 2.0 Sürümü Olması Lazım Bunun Linkini Şimdi Koydum İyi Forumlar.

Ben biliyodum kardeşim zaten .zip ( .rar herneyse) görmek için cevap yazdım dediğimi tam okumadın galiba.
[Image: 4rrzd.png]

berXamet ' e teşekkürler.
Reply


Messages In This Thread
Cevap: CS 1.6 Hs Atınca Resim Otomatik Resim Çekme - by jeLibon - 15-11-12, 23:44

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  15 El Sonra Otomatik VOTEMAP Şeklinde Oylama Mamyy01 0 4,262 21-05-17, 22:51
Last Post: Mamyy01
  CS otomatik servere bağlanma[ÇÖZÜMÜ] Colder 0 4,477 26-08-15, 03:57
Last Post: Colder
  [HS] Atınca Otomatik SS Alma RevoLutioNs 2 5,101 12-04-15, 18:29
Last Post: RevoLutioNs

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Admin Olarak Playerden Ss Alma — 86,263 görüntülenme, 26 cevap
Cs 1.6 NİCKLER — 53,778 görüntülenme, 3 cevap
Aim Geliştirmek !! %100 Kanıtlı | DAL İÇERİ !! — 52,727 görüntülenme, 6 cevap
Cs 1.6 Crosshair Renk Değerleri ! — 46,567 görüntülenme, 0 cevap
Windows 7 Oyunlarda Tam Ekran Sorunu %100 Çözüm — 45,244 görüntülenme, 12 cevap