Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
skinler sxe den gecmiyosa hemen buraya gelin 100de 100 cozum
#1
C:\Program Files\Valve ye atın sonra bypass.reg i çalıştırın ardından cstrike_new klasörünü açın artık ne varsa oraya atacaksınız skinleri iyi oyunlar


https://rs932tl2.rapidshare.com/#!downlo...F96EE3|0|0
Reply


Messages In This Thread
skinler sxe den gecmiyosa hemen buraya gelin 100de 100 cozum - by Terminator - 25-01-12, 15:31
[No subject] - by VFordentta - 25-01-12, 23:58
[No subject] - by Terminator - 26-01-12, 16:29
[No subject] - by TaXaK - 13-02-12, 21:29

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Sxe Hatası [ Intercepting Hatası - Sxe Kapatılcak ] — 15,862 görüntülenme, 6 cevap
acil bi cvp atın ona göre ekran kartı alcam. — 11,795 görüntülenme, 2 cevap
cs simgesine tıklıyorum bu hata geliyor — 11,548 görüntülenme, 9 cevap
Sxe 14.1 Steam gormuyor. — 8,314 görüntülenme, 15 cevap
sXe'yi Açınca Cs 1.6'ya Girmiyor STEAM — 7,479 görüntülenme, 0 cevap