Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CS Oynarken Koptugum Şarkı ( Tavsiye Ediyorum )
#1
Merhabalar Arkadaşlar Ben CS Oynarken Genellikle Şarkı Dinlerim . Dinlerken Kendimden Geçer Bi Elde En Az 4 , 5 Kişi Vurarım SSde Gördünüz Gibi
Hepnize Önerimdir Heleki O Remix Sahnesinde HS Krali Oluyorum ve Cok Güzel Bir CFG Niz Varsa https://www.csplague.com/config-cs-1-6-c...atrex.html Gibi...

Çok Güzel Oynarsınız

Resimler

[Image: UUZJ.png]

Videolar

Flux Pavilion - I Can't Stop [FULL VERSION] [HD] - YouTube

İnşallah Benim Gibi Olursunuz Lütfen Sonuna Kadar Dinleyin.


İletişim ;

MSN : DeaTReX[email protected]

SKYPE : DeaTReX

Fakelerim Çıkmaya Başlamış Lütfen [email protected] & DeaTReX Adreslerinden Başka Hesabım Yoktur Lütfen Onlara Kanmayınız !

Sunuculara Ve Serverlara Özel Plugin Ve Mod Kodlanır
Reply


Messages In This Thread
CS Oynarken Koptugum Şarkı ( Tavsiye Ediyorum ) - by DeaTReX - 06-12-12, 02:23

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Counter serverime yaptığım şarkı kanun67 2 7,423 20-02-15, 04:34
Last Post: beoujolf
  İzlemenizi Tavsiye Ederim:) memoaho123 3 2,751 08-02-15, 01:12
Last Post: KutsalDamage
  Server İçin Yaptığım Şarkı kanun67 0 3,857 13-07-14, 01:32
Last Post: kanun67

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,982 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,828 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,707 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,184 görüntülenme, 23 cevap