Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sxe sorunu bulana rep lutfen yardım edin allah için
#2
Arkadaşım o sorun için MyGameArea ya girip sxe hatası yazıyor oraya gir orda onla ilgili bir program var onu indir onu yükle kur o sorun birdaha olmaz o çünkü banada olmuştu Big Grin


Messages In This Thread
[No subject] - by BuRaK - 26-01-12, 18:02
[No subject] - by NiCoMeDiA - 27-01-12, 07:22
[No subject] - by Terminator - 29-01-12, 18:40
[No subject] - by TaXaK - 13-02-12, 21:30

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  sXe Server ve NoSxe Sorunu ? feyzullahxlo 0 4,702 16-01-16, 00:27
Last Post: feyzullahxlo
  İNTERCEPTİNG Hatası Çözene WH +rep YARDIM!!! maynames 2 4,913 06-06-15, 19:35
Last Post: XJohnstoNX
  Yardım edene +rep [çok acil] fara12 1 4,017 23-12-14, 05:13
Last Post: counter3

Foruma Atla:


Users browsing this thread:
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Sxe Hatası [ Intercepting Hatası - Sxe Kapatılcak ] — 15,864 görüntülenme, 6 cevap
acil bi cvp atın ona göre ekran kartı alcam. — 11,795 görüntülenme, 2 cevap
cs simgesine tıklıyorum bu hata geliyor — 11,549 görüntülenme, 9 cevap
Sxe 14.1 Steam gormuyor. — 8,315 görüntülenme, 15 cevap
sXe'yi Açınca Cs 1.6'ya Girmiyor STEAM — 7,479 görüntülenme, 0 cevap