Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı?
#5
30 tane lisans nereden bulabilrim peki bu lisansların satılması yasakmı galiba zaten forumda okudum


Messages In This Thread
Cevap: Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by sergio - 18-12-12, 11:29

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  TeamSpeak Sunucum Sunucu listesinde Gözükmüyor Suvalet5407 0 4,884 06-03-17, 22:35
Last Post: Suvalet5407
  teamspeak 3 bloody112 0 4,035 11-03-16, 11:03
Last Post: bloody112
  TeamSpeak 3 Yedek YARDIM jombit78 3 4,564 06-02-16, 23:05
Last Post: TeamSpeakEvi

Foruma Atla:


Users browsing this thread:
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,749 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,407 görüntülenme, 3 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,566 görüntülenme, 11 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,490 görüntülenme, 1 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,836 görüntülenme, 4 cevap