31-12-12, 22:12
hayır aynı ipden tek 512 olur başka vps (makine) den yaparsan olur
Tek Hedef CSPlague
|
Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı?
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by sergio - 17-12-12, 11:50
Cevap: Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by reset44 - 17-12-12, 14:22
Cevap: Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by sergio - 17-12-12, 14:54
Cevap: Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by reset44 - 17-12-12, 19:19
Cevap: Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by sergio - 18-12-12, 11:29
Cevap: Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by reset44 - 18-12-12, 14:45
Cevap: Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by sergio - 18-12-12, 15:32
Cevap: Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by HeRqeLee - 30-12-12, 22:46
Cevap: Teamspeak 3 sunucusu Açsam Kapanır mı Yasal Mı? - by reset44 - 31-12-12, 22:12
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| TeamSpeak Sunucum Sunucu listesinde Gözükmüyor | Suvalet5407 | 0 | 4,884 |
06-03-17, 22:35 Last Post: Suvalet5407 |
|
| teamspeak 3 | bloody112 | 0 | 4,034 |
11-03-16, 11:03 Last Post: bloody112 |
|
| TeamSpeak 3 Yedek YARDIM | jombit78 | 3 | 4,564 |
06-02-16, 23:05 Last Post: TeamSpeakEvi |
|