Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İki sorum var kodlarla ilgili.
#1
Merhaba arkadaşlarım amxstudioda yeni sayılırım , biraz bilgi sahibiyim.İki sorum olucak.

1-Acaba her el bir takıma (godmode , glow) , verme kodları nelerdir?
-Örnek olarak CT lere bir el (godmode ,glow) , diğer el T lere (godmode , glow) verecek..

İkinci sorum ise el başı T lere glock , CT lere usp vermemesi için kodlama yerine ne kodları yazmam gerek?
Örnek olarak soccerjam mod da bilenleriniz vardır doğarken tabanca vermiyor.

Yardımlarınız için hepinize sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
İyi forumlar Smile
Reply


Messages In This Thread
İki sorum var kodlarla ilgili. - by Atakan35 - 28-01-13, 02:31

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  beyler bi sorum olcak ? anolog001234 2 3,353 25-07-14, 03:59
Last Post: bloody123
  amx_ ile ilgili bir kod onurcan321 11 10,439 28-12-13, 20:13
Last Post: CapsLocK67
  LR İle ilgili bir istek PhantomRui 7 3,231 31-07-13, 23:51
Last Post: akcaliberkk

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,071 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,494 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,291 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,765 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,322 görüntülenme, 8 cevap