Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bize Map Yapana Adminlik(SINIRSIZ)
#1
Yeni açıcagım serverin için Jail Map istiyorum büyük ve çok oyunlu büyük olması daha iyi olur cunku server 25 Den aşağıya inmicek ve mapın içine yazı yazmayı bılen birisi olursa daha iyi olur.

Bu özelliklerde bir map yapana Adminlğini vericem Sınırsız ve FuLL Yetki..
Reply


Messages In This Thread
Bize Map Yapana Adminlik(SINIRSIZ) - by mtgfb - 28-01-13, 12:07

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  MAPPER ARANIYOR! Aynı Şu istediklerimi yap adminlik! 7gulgun7 0 3,693 15-01-13, 17:23
Last Post: 7gulgun7

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
jail_buyukisyan_v8 || berkanmtn farkıyla.. — 95,350 görüntülenme, 198 cevap
jb_coolisyan_b2 — 48,262 görüntülenme, 142 cevap
Jail_Buyukisyan_Pro — 42,927 görüntülenme, 128 cevap
JaiL_CILGINTURKLER_v2 | [Mapper-DowiLonF..] — 26,206 görüntülenme, 40 cevap