31-01-13, 00:18
Az kaldı bunuda öğrenicem
şimdilik sadece takımı veya menüyü kullanan kişinin modelini değiştirmeyi biliyorum
şimdilik sadece takımı veya menüyü kullanan kişinin modelini değiştirmeyi biliyorum
|
Saydan Uygulanan Komut İle Kullanıcı Modeli Değiştirme
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Saydan Uygulanan Komut İle Kullanıcı Modeli Değiştirme - by Atakan35 - 31-01-13, 00:07
Cevap: Saydan Uygulanan Komut İle Kullanıcı Modeli Değiştirme - by hurracuran - 31-01-13, 00:18
Cevap: Saydan Uygulanan Komut İle Kullanıcı Modeli Değiştirme - by Atakan35 - 31-01-13, 04:05
Cevap: Saydan Uygulanan Komut İle Kullanıcı Modeli Değiştirme - by akcaliberkk - 31-01-13, 16:39
Cevap: Saydan Uygulanan Komut İle Kullanıcı Modeli Değiştirme - by akcaliberkk - 31-01-13, 00:58
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| CT Elindeki Electro modeli :) | FBIGaming.Net | 10 | 8,880 |
10-09-16, 17:09 Last Post: KinqZombie123 |
|
| [JB] Saydan Hücreleri Açma (Sadece CT'ler) | Nobb | 8 | 7,802 |
03-08-16, 20:26 Last Post: murat1366 |
|
| Admin Human(insan Modeli) koyma plugini | satknun1997 | 5 | 3,551 |
17-07-16, 18:01 Last Post: BYHAZARD7 |
|