Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Metın2 den anlayan
#8
Metin 2 Stram ı öneririm. Başlarsan ben 250 lwlim . 250 lwl de son Big Grin ama 213 lwl den baslıosun 250 olup lonca aç olmazsa bnm loncaya gel takılırız sonra full ws akıyoz. Zalim oldukça tekrar kahraman olabiliosun orasıda gzl yanı Big Grin
Reply


Messages In This Thread
Metın2 den anlayan - by Lagger - 30-01-12, 00:39
[No subject] - by Yasin - 30-01-12, 01:05
[No subject] - by Lagger - 30-01-12, 01:19
[No subject] - by Tksharmely - 30-01-12, 15:30
[No subject] - by VFordentta - 30-01-12, 16:33
[No subject] - by yok00 - 30-01-12, 23:25
[No subject] - by freezmen - 30-01-12, 02:34
[No subject] - by ~aLone~ - 30-01-12, 02:41

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Beyler Metin2 ile ilgil ama ;( aykutt 0 3,389 11-08-14, 21:17
Last Post: aykutt
  metin2 pvp server kurma ? locopitpi23 1 3,221 28-08-13, 06:41
Last Post: scarty
  Ga Avatar Metin2 ~aLone~ 3 3,452 26-11-12, 12:32
Last Post: melih21232

Foruma Atla:


Users browsing this thread:
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,976 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,465 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,690 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,145 görüntülenme, 23 cevap