Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baya bi sorum var
#3
Nasıl yapıcam peki ? cmd_bat a if filan eklemeye çalıştım bu sefer hiç yarasa atmaz oldu Big Grin
Reply


Messages In This Thread
Baya bi sorum var - by hurracuran - 07-02-13, 01:02
Cevap: Baya bi sorum var - by akcaliberkk - 07-02-13, 17:50
Cevap: Baya bi sorum var - by hurracuran - 07-02-13, 18:00
Cevap: Baya bi sorum var - by akcaliberkk - 07-02-13, 18:59
Cevap: Baya bi sorum var - by hurracuran - 07-02-13, 19:24
Cevap: Baya bi sorum var - by akcaliberkk - 07-02-13, 20:21
Cevap: Baya bi sorum var - by akcaliberkk - 17-02-13, 21:48
Cevap: Baya bi sorum var - by JDM - 25-03-13, 14:24

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  beyler bi sorum olcak ? anolog001234 2 3,353 25-07-14, 03:59
Last Post: bloody123
  İki sorum var kodlarla ilgili. Atakan35 5 3,055 29-01-13, 00:21
Last Post: akcaliberkk
  İki tane sorum var hurracuran 8 4,081 28-01-13, 01:23
Last Post: akcaliberkk

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,063 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,470 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,271 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,219 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,297 görüntülenme, 8 cevap