Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deathrun_temple oynuyalım dedik :D
#1
Server yokken bi deathrun_temple oynuyayım dedim Big Grin
Seviyesiz yorum yapmazsanız sevinirim arkadaşlar ben daha iyisini yaparım bu ne vs.
Hiç bi şekilde hile vs. yoktur Smile


[Image: k2pq9.png]
[center]
La'brigade # Gaming Bir Gün Değil Her Gün Kral !
Cs 1.6 Server : CS.LabrigadeGaming.Com
TeamSpeak3 Server : Ts3.LabrigadeGaming.Com
Msn : [email protected]
Facebook : http://www.facebook.com/LabrigadeClan
Skype : HijyeniK

[Image: ftt17.png]
[/center]
Reply


Messages In This Thread
Deathrun_temple oynuyalım dedik :D - by HijyeniK - 13-02-13, 23:44

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Şans mı Yoksa Bilek mi Var ? [Tek Atışta 5 HS] — 19,067 görüntülenme, 49 cevap
Counter Strike 1.6 Tk Movie :P — 18,108 görüntülenme, 66 cevap
Dünyanın 1 Numaralı HeadShot u Seçildi Bunu izle — 16,372 görüntülenme, 39 cevap
CS 1.6 Evlad-I Osmanl� 95.173.173.5 — 16,082 görüntülenme, 10 cevap
Cs 1.6 noel baba olduk :d — 13,631 görüntülenme, 21 cevap