Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
boxoyunu menusu yapmak istiyorum
#4
Tek modelse disaridan bakildiginda gorunmez.


CS:GO ve CS 1.6 için ücretli eklenti yapılır.
Plugin yazmak isteyenlere yardımcı olabilirim.
Skype adresimden ulaşabilirsiniz:
destek_596
Steam: http://steamcommunity.com/id/ca-nemesis/

Reply


Messages In This Thread
Cevap: boxoyunu menusu yapmak istiyorum - by akcaliberkk - 17-04-13, 11:28

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Üst Yazı istiyorum Sma DerenKurt 5 4,796 03-08-16, 20:32
Last Post: murat1366
  /adminfiyat yazınca admin fiyatlarının çıkmasını istiyorum. 7gulgun7 7 4,383 17-07-16, 18:01
Last Post: BYHAZARD7
  Server Reklamı Yapmak ! winTe 13 14,108 22-05-15, 15:53
Last Post: figo2121

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,067 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,479 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,278 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,506 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,302 görüntülenme, 8 cevap