Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jbshopla isyanmenu kullanma sorunu
#1
arkadaşlar serverim de bu jailbreakshop yüklü.

https://www.csplague.com/jail-deathrun-p...t-jop.html

birde isyanmenu kullanamk istiyorum ama isyanmenuyu yukledikten kurduktan sonra acılmıyor bile oyunda sorun hakkında yardımcı olursanız sevinirim...

sv de kullanma istediğim isyan menu de bu :
https://www.csplague.com/jail-deathrun-p...i-sma.html
Reply


Messages In This Thread
jbshopla isyanmenu kullanma sorunu - by wolf5094 - 31-03-13, 01:56

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  /clanmenu, boşluk bırakmama sorunu ve [İSTEK] leaffan1994 14 10,278 11-04-15, 15:21
Last Post: leaffan1994
  [JB]Shop CT JOP SORUNU scarty 18 8,152 06-03-15, 04:28
Last Post: MysticMage
  Colorchat Sorunu (Slotol) dable4 25 6,775 14-01-15, 21:09
Last Post: Neith

Foruma Atla:


Users browsing this thread:
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,064 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,473 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,274 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,326 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,301 görüntülenme, 8 cevap