Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linux ts3'üm war ama bot kurdum aktıf edemıyorum yardımm
#1
linux ts3'üm war bot'u kurdum ama aktıf edemıyorum botu cfglerı de yuklu ts3'de ama botu çalıştıramıyorum yardımm
Reply


Messages In This Thread
Linux ts3'üm war ama bot kurdum aktıf edemıyorum yardımm - by REISSS - 03-05-13, 18:52

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Teamspeak 3 Linux server kapanma sorunu hynaen 4 8,438 16-01-16, 15:36
Last Post: CoderSimon
  Linux Teamspeak3 Bot Kurulumu Yardım mturgut 2 4,375 25-03-15, 05:15
Last Post: kertme
  Ts3 Linux Port Acamıyorum crazyfire61 6 5,163 25-03-15, 05:10
Last Post: kertme

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,753 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,412 görüntülenme, 3 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,587 görüntülenme, 11 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,491 görüntülenme, 1 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,845 görüntülenme, 4 cevap