Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ct - t geçemiyorum sorun burda
#2
M tuşuna basınca mı diyor ? M tuşuna basınca diyorsa. M tuşun bindlenmistir.O yüzden unbindall yazıp options keyboard dan use default seçip sıfırlayabilirsin.
Muhammed Sefa.

Cs de ki Nickim ; CoLt
Reply


Messages In This Thread
Cevap: Ct - t geçemiyorum sorun burda - by CoLt - 02-05-13, 19:44

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Oyunu Aşağıya Alınca Karşılaştığım Sorun Berkayi 3 4,280 31-05-17, 11:29
Last Post: WhoAmI
  Panele map koyarken sorun yaşıyorum !11!!! team1907 4 3,668 05-02-14, 00:56
Last Post: team1907
  Başlıkla Anlatılmıyacak Sorun İçeri [YARDIM] CoLt 4 3,339 05-11-13, 12:12
Last Post: qqbugraqq

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Centos 7 port sorunu — 26,605 görüntülenme, 1 cevap
Steam id ye ban nasıl atılır? — 17,903 görüntülenme, 8 cevap
Oto servera girme — 14,418 görüntülenme, 14 cevap
Koyu yesıl radar — 13,425 görüntülenme, 1 cevap
Klavye Sorunu Düzeltme — 12,238 görüntülenme, 0 cevap