02-07-13, 03:12
Arkadaşlar Serverımda t nin c4 ü yok neden acaba bi eklenti mi lazım nedir ve ya c4 ü aktif etmek için kod mu var ? Weaponla t ye bomba veriyorm a ya gidip bomba kurucam yinede kurulmuyor bence bir ayarı kapalı sizce ??
|
Serverimde C4 Kurulmuyor YarDım!
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Serverimde C4 Kurulmuyor YarDım! - by Mehmet4226 - 02-07-13, 03:12
Cevap: Serverimde C4 Kurulmuyor YarDım! - by muratcan1616 - 04-08-13, 20:51
Cevap: Serverimde C4 Kurulmuyor YarDım! - by scarty - 04-08-13, 21:34
Cevap: Serverimde C4 Kurulmuyor YarDım! - by harunkayki - 04-09-13, 12:20
Cevap: Serverimde C4 Kurulmuyor YarDım! - by mehmet741 - 14-10-13, 00:08
Cevap: Serverimde C4 Kurulmuyor YarDım! - by pepes - 14-02-15, 18:49
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| OpenGl Hatası luttfen yardım | godfrey | 4 | 8,707 |
25-04-17, 17:00 Last Post: WhoAmI |
|
| Cs plugin yardım Lütfen | knq72 | 1 | 5,891 |
25-04-17, 16:28 Last Post: WhoAmI |
|
| OpenGl hatası lütfen yardım | Gh3TTo | 1 | 6,636 |
21-04-17, 23:23 Last Post: WhoAmI |
|