Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Serverimde C4 Kurulmuyor YarDım!
#1
Arkadaşlar Serverımda t nin c4 ü yok neden acaba bi eklenti mi lazım nedir ve ya c4 ü aktif etmek için kod mu var ? Weaponla t ye bomba veriyorm a ya gidip bomba kurucam yinede kurulmuyor bence bir ayarı kapalı sizce ??
Reply


Messages In This Thread
Serverimde C4 Kurulmuyor YarDım! - by Mehmet4226 - 02-07-13, 03:12

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  OpenGl Hatası luttfen yardım godfrey 4 8,707 25-04-17, 17:00
Last Post: WhoAmI
  Cs plugin yardım Lütfen knq72 1 5,891 25-04-17, 16:28
Last Post: WhoAmI
  OpenGl hatası lütfen yardım Gh3TTo 1 6,636 21-04-17, 23:23
Last Post: WhoAmI

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Centos 7 port sorunu — 26,599 görüntülenme, 1 cevap
Steam id ye ban nasıl atılır? — 17,899 görüntülenme, 8 cevap
Oto servera girme — 14,414 görüntülenme, 14 cevap
Koyu yesıl radar — 13,424 görüntülenme, 1 cevap
Klavye Sorunu Düzeltme — 12,006 görüntülenme, 0 cevap