Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jail_lonely_v2 | Reklamsız | Lagsız | Bugsuz
#3
scarty dateline='' Wrote: Harita güzel ama kafes ve silah odası o kadar yakın olmasaydı iyi olurdu çünkü.1 FB 'me bakar Big Grin atarım girerim ctnin işi gerçekten zor.


semiclipli serverlarda tek kişilik kaçağa 5 kişi giriyor, ama diğer kaçağa semiclipten dolayı adamlar üst üste çıkamadıkları için kaçak butonuna basamıyorlar haliyle diğer kaçak etkisiz kaldı.hookla açmak gerekiyor.ama komut vermek gerçekten zor benim gibi komutcu bile 10-11 kişiyi tutamadı Smile

-
Reply


Messages In This Thread
Cevap: jail_lonely_v2 | Reklamsız | Lagsız | Bugsuz - by lonely16 - 11-07-13, 16:42

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  jail_windows_98 Reklamsız. Kirsehirlee 37 14,069 08-01-15, 03:41
Last Post: MiLanyuM
  JaiL_SUPERMAN --> Reklamsız.. xcasusxx 25 12,310 08-01-15, 03:10
Last Post: MiLanyuM

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
jail_buyukisyan_v8 || berkanmtn farkıyla.. — 96,029 görüntülenme, 198 cevap
jb_coolisyan_b2 — 48,674 görüntülenme, 142 cevap
Jail_Buyukisyan_Pro — 43,379 görüntülenme, 128 cevap
JaiL_CILGINTURKLER_v2 | [Mapper-DowiLonF..] — 26,254 görüntülenme, 40 cevap