Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Steam Sorun
#4
oyun başlatma ayarına girilmesi gereken kodlar:

Code:
-nofbo -nomsaa -dxlevel 90

ekranın düzelmesini sağlayan

Code:
-nofbo

istersen hepsini yaz istersen sadece "-nofbo" yu


- - - - - - - - - -

oyun başlatma ayarına girilmesi gereken kodlar:

Code:
-nofbo -nomsaa -dxlevel 90

ekranın düzelmesini sağlayan

Code:
-nofbo

istersen hepsini yaz istersen sadece "-nofbo" yu
xPRoTeiNN


CS 1.6 : 95.173.173.115 --> Osmanli Gaming Jailbreak
TS3 : osmanlijb.ts3dns.com
Skype:ahmettmertt
Reply


Messages In This Thread
Steam Sorun - by mertkal - 29-06-13, 21:59
Cevap: Steam Sorun - by Kirsehirlee - 29-06-13, 22:15
Cevap: Steam Sorun - by ali4351 - 28-07-13, 12:11
Cevap: Steam Sorun - by ahmetberkay - 28-07-13, 13:02

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Şans mı Yoksa Bilek mi Var ? [Tek Atışta 5 HS] — 19,059 görüntülenme, 49 cevap
Counter Strike 1.6 Tk Movie :P — 18,048 görüntülenme, 66 cevap
Dünyanın 1 Numaralı HeadShot u Seçildi Bunu izle — 16,340 görüntülenme, 39 cevap
CS 1.6 Evlad-I Osmanl� 95.173.173.5 — 16,082 görüntülenme, 10 cevap
Cs 1.6 noel baba olduk :d — 13,615 görüntülenme, 21 cevap