Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[JB] CT Silah Menüsü (Gelmesini İstediğim)
#20
galil ile faması kim kullanır allah aşkına? bence gerek duymuyorum çok istiyorsan eklerim?
"Türkiye'nin ilk ve tek Zombi Mod V2.0 Server!"

Facebook İletişim

__________________________________________________

Güncel IP:
95.173.173.180:27015
__________________________________________________
Reply


Messages In This Thread
Cevap: [JB] CT Silah Menüsü (Gelmesini İstediğim) - by xRteam45 - 16-07-13, 00:31

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  El başı silah HijyeniK 2 4,812 10-02-18, 17:18
Last Post: Grafter
  /Satis Yazınca Bunların Gelmesini İsitiyorum Şimdiden Teşekkürler crayz1325 88 20,054 17-07-16, 17:51
Last Post: BYHAZARD7
  Sağlam Bi Ct Silah Menüsü MintonS 3 4,904 12-05-15, 15:00
Last Post: messert

Foruma Atla:


Users browsing this thread:
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,057 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,459 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,260 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 42,667 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,283 görüntülenme, 8 cevap